coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

پیش‌بینی سامسونگ از آینده هوش مصنوعی ؛ 2025 سال فراگیر شدن تکنولوژی AI خواهد بود

هوش مصنوعی با وجود اینکه سابقه زیادی ندارد اما توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. اکنون رئیس هوش مصنوعی سامسونگ الکترونیکس، چشم‌اندازی از آینده هوش مصنوعی ارائه داده است. شرکت‌های بزرگ فناوری، برای استفاده از هوش مصنوعی در محصولاتشان با یکدیگر رقابت می‌کنند. قطعا غول فناوری کره‌ای هم از این قاعده مستثنی نیست. به گزارش techradar، اکنون یانگ جیپ کیم، رئیس هوش مصنوعی سامسونگ الکترونیکس، موضوع ورود فناوری نوظهور هوش مصنوعی به زندگی‌ انسان‌ها را مورد بررسی قرار داده است.

پیش‌بینی سامسونگ از آینده هوش مصنوعی

رئیس هوش مصنوعی سامسونگ الکترونیکس، بعد از رونمایی گلکسی اس 24 اف ای و سری جدید گلکسی تب S10، در خصوص بخش مورد علاقه خود از این فناوری توضیحاتی را ارائه داد:

راهنمای خرید تکراتو

فکر می‌کنم گذار دیگری که افراد در سال پیش رو با آن مواجه می‌شوند، پذیرش است. امروز مردم [عمدتاً] گهگاه از فناوری هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. اما در سال آینده، فکر می‌کنم هوش مصنوعی به‌شکلی عمیق با هر گوشه‌ای از زندگی ما عجین خواهد شد.

کیم ادامه داد:

این روزها، توقع مردم از این فناوری در مقایسه با چند ماه گذشته بسیار زیادتر شده است. به همین دلیل است که فکر می‌کنم اکثر شرکت‌های فناوری روی این بخش به‌شدت درحال کار هستند. فکر می‌کنم مردم به‌زودی می‌توانند تجربیات پیشرفته‌تری برای استفاده [از هوش مصنوعی] بیابند، زیرا این فناوری سطح بالاتری از تعامل با کاربر را به ارمغان می‌آورد. سپس در پشت صحنه، تجربه کاربری دستیاران هوش مصنوعی و دستگاه‌های هوشمند بسیار خوب خواهد بود؛ این جالب‌ترین قسمتی است که منتظرش هستم.

 

همانطور که می‌دانید غول فناوری کره‌ای هوش مصنوعی را تقریبا به نسل جدید تمام محصولاتش اضافه کرده است؛ حتی سعی کرده با ارائه به‌روزرسانی‌های مختلف آن را به گوشی‌های قبلی خود هم بیاورد. برخی از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که در بخش دوربین وجود دارد، با روش‌های دلخواه کیم برای استفاده از این فناوری تطابق دارد.

او در ادامه مصاحبه خود داستان یکی از کارمندان سامسونگ را تعریف کرد که با یک زن لهستانی ازدواج کرده بود. کارمند کره‌ای سامسونگ سال‌های برای اینکه همسرش بتواند با خانواده‌اش ارتباط برقرار کند، مجبور بود گفته‌های هر طرف را ترجمه کند. او می‌گوید هنگامی که گلکسی اس 24 با قابلیت ترجمه مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه شد، توانست مشکل این خانواده را حل کند.

کیم عقیده دارد هوش مصنوعی رفته رفته با شناخت نیاز انسان‌ها تکامل می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر