coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شرایط فروش اقساطی ونوسیا D60 پلاس با تحویل فوری [+ قیمت]

شرکت مکث موتور، شرایط فروش اقساطی ونوسیا D60 پلاس را اعلام کرد. در این طرح سدان ونوسیا دی 60 پلاس با تحویل فوری به دست مشتریان می‌رسد.

شرکت مکث موتور، این روزها به شدت درگیر فروش محصولات مونتاژی و وارداتی خود است. در این رابطه روز گذشته جزئیان طرح فروش ونوسیا استار وارداتی و طرح فروش تیارا پرایم یا همان beijing x7 را منتشر کردیم تا شما مخاطبین عزیز تکراتو در جریان طرح‌های فروش این شرکت قرار بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو

امروز نیز یکی دیگر از محصولات وارداتی مکث موتور تحت عنوان ونوسیا D60 Plus برای فروش عرضه شده که لازم دیدیم شرایط فروش این سدان جذاب را به سمع و نظرتان برسانیم.

در شرایط فروش اقساطی ونوسیا D60 پلاس اعلام شده که این خودرو با اقساط 12 ماهه عرضه می‌شود و متقاضیان باید مبلغی تحت عنوان پیش‌پرداخت به حساب شرکت واریز کنند. نکته بسیار مهم است، تحویل فوری این خودرو است که نشان می‌دهد مکث موتور به شدت بر روی تحویل سریع محصولاتش کار کرده است. جزئیت طرح فروش ونوسیا D60 پلاس را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.

جزئیات شرایط فروش اقساطی ونوسیا D60 پلاس وارداتی

مکث موتور، در بخشنامه فروش ونوسیا D60 پلاس گفته است که متقاضیان می‌توانند این خودرو وارداتی را با اقساط 12 ماهه در قالب 6 فقره چک (هر 2ماه یک فقره) سفارش دهند. برای خرید اقساطی این خودرو، حتماً باید مبلغ 1 میلیاردو 191 میلیون و 100 هزار تومان پرداخت شود.

قیمت پایه ونوسیا D60 پلاس 1 میلیاردو 567 میلیون و 737 هزار تومان و قیمت قطعی (مصرف‌کننده) برابر با 1 میلیاردئ 985 میلیون و 700 هزار تومان است. همچنین مبلغ تسهیلات درنظر گرفته شده 794 میلیون و 400 هزار تومان است.

لازم به ذکر است که موعد تحویل ونوسیا D60 پلاس 30 کاری اعلام شده است.

جزئیات شرایط فروش اقساطی ونوسیا D60 پلاس وارداتی

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد شرایط فروش خودرو وارداتی ونوسیا دی 60 پلاس چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر