coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شیائومی 15 اولترا منحصر به بازار چین نیست؛ EEC از عرضه جهانی پرچمدار قدرتمند شیائومی خبر داد

شیائومی 15 اولترا به‌تازگی گواهی EEC را دریافت کرده که از عرضه‌‌ی این گوشی در بازارهای جهانی خبر می‌دهد. این گوشی احتمالا در سال 2025 رسما معرفی می‌شود.

شیائومی خود را برای رونمایی از سری پرچمدار شیائومی 15 آماده می‌کند. شیائومی 15 و 15 پرو احتمالا 23 اکتبر (2 آبان) معرفی می‌شوند؛ اما اینطور که از شواهد پیداست، شیائومی برنامه دیگری برای رده‌بالاترین پرچمدارش دارد.

راهنمای خرید تکراتو

به گزارش gizmochina، شیائومی 15 اولترا که انتظار می‌رود در بازار چین، اروپا و هند عرضه شود، به‌تازگی گواهی EEC را دریافت کرده که از عرضه‌ی این اسمارت‌فون در روسیه، کشورهای آسیایی و اروپا خبر می‌دهد.

مشخصات شیائومی 15 اولترا

این احتمال وجود دارد که شیائومی 15 اولترا هم مثل نسل‌های قبلی، به چهار لنز دوربین مجهز شود که یکی از آنها، احتمالا لنز 200 مگاپیکسل تله فوتو خواهد بود. انتظار می‌رود که این لنز از قابلیت‌های زوم فوق‌العاده‌ای برخوردار شود و عملکرد بسیار درخشانی را در عکاسی تله‌فوتو در نور کم و اولترا تله فوتو ماکرو به نمایش بگذارد.

شیائومی 15 اولترا منحصر به بازار چین نیست

سنسور دوربین اصلی این گوشی هوشمند احتمالا یک سنسور بزرگ +1 اینچی خواهد بود؛ چیزی که قبلا مشابه آن را در شیائومی 14 اولترا هم دیده بودیم. این سنسور بزرگ می‌تواند عکس‌های باکیفیتی ثبت کند؛ مخصوص در محیط‌های کم‌نور.

برخی شایعات مدعی هستند که شیائومی در لنز 200 مگاپیکسل تله فوتو از سنسور سامسونگ HP3 استفاده می‌کند که قابلیت زوم اپتیکال 10x را ارائه می‌دهد.

از دیگر مشخصات شیائومی 15 اولترا می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 اشاره کرد که احتمالا با اسم رسمی اسنپدراگون 8 الیت معرفی می‌شود. این تراشه با رم 24 گیگابایتی جفت خواهد شد.

انتظار می‌رود که این گوشی قدرتمند از باتری 6200 میلی‌آمپر ساعت برخوردار شود. همچنین، اندروید 15 و HyperOS 2.0 را به‌طور پیش‌فرض اجرا می‌کند.

گوشی شیائومی 15 Ultra احتمالا به نمایشگر 2K مجهز می‌شود که خمیدگی بسیار کمی در چهار طرف دارد. سنسور اثر انگشت نیز زیر نمایشگر قرار می‌گیرد. گفته شده که پرچمدار شیائومی در سه مدل ساخته می‌شود: چرم مصنوعی، فایبرگلاس و سرامیک. به این ترتیب، گزینه‌های متنوعی برای سلیقه‌های مختلف وجود خواهد داشت.

نظر شما درباره مشخصات شیائومی 15 اولترا چیست؟ آیا آین گوشی می‌تواند رقابت را برای سایر پرچمداران در بازار جهانی دشوار کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر