coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اکستریم LX و TXL رونمایی شدند؛ خودروهای لوکس جدید در سبد محصولات مدیران خودرو

مدیران خودرو جدیدا از دو خودروی لوکس اکستریم LX و اکستریم TXL رونمایی کرد. اکستریم در واقع زیربرند مدیران خودرو محسوب می‌شود و این شرکت با تغییرات جزئی در نشان و برندیگ، خودروهای با کیفیت برند چینی “چری” را تحت نام اکستریم روانه بازار می‌کند. اکستریم در بازار بین‌المللی Exeed شناخته می‌شود.

پیش از معرفی اکستریم LX و اکستریم TXL، خودروی VX به عنوان یک شاسی بلند بزرگ و جادار حکمرانی می‌کرد. اما حالا مدیران خودرو با رونمایی از اکستریم‌های جدید مجموعه‌ای کامل از خودروهای کراس‌اوور را دارد که به مشتریان عرضه کند.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات اکستریم LX

مدل اکستریم LX یک کراس‌اوور جمع‌و‌جور و مدرن است که برای استفاده روزمره شهری و طبیعت‌گردی سبک طراحی شده. این این خودرو از یک پیشرانه 1.6 لیتری توربو شارژ با توان تولید 197 اسب بخار نیرو و 290 نیوتن‌متر گشتاوری بهره می‌برد. اکستریم ال ایکس به گیربکس 7 سرعته دو کلاچه و همچنین سیستم تمام‌چرخ (AWD) مجهز است. این قابلیت چرخ‌ها عملکرد خوبی در مسیر‌های خارج از جاده (مثلا مسیرهای خاکی، سنگلاخ و شن) از خود نشان می‌دهند.

بعلاوه این خودرو صفر تا 100 را کمتر از 9 ثانیه پر می‌کند که با توجه به ابعادی که دارد، آن را به یک گزینه پرشتاب و اسپرت در سگمنت کراس‌اوورهای کوچک بدل می‌کند.

اکستریم LX و TXL رونمایی شدند؛ خودروهای لوکس جدید در سبد محصولات مدیران خودرو

مشخصات فنی اکستریم TXL

اکستریم TXL نه به کوچکی اکستریم LX است نه به بزرگی VX. در واقع سایز متوسط این مجموعه محسوب می‌شود. به همین دلیل و با توجه به مشخصاتی که دارد، می‌تواند نیاز خانواده‌های پرجمعیت را به خوبی برآورده کند.

موتور این خودرو 2 لیتری توربو شارژ با توان تولید 260 اسب‌بخار نیزو و 290 نیوتون متر گشتاور است. از دیگر مشخصات که اکستریم تی‌ایکس‌ال را به یکی از قوی‌ترین و لوکس‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی بازار ایران بدل می‌کند می‌توان به گیربکس 8 سرعته اتومات و سیستم AWD چرخ‌ها اشاره کرد.

طراحی بدنه مدرن و کابین مجلل همراه با تکنولوژی‌های ایمنی و رفاهی متنوع، از جمله ویژگی‌های کلیدی این خودرو است. TXL به دلیل ابعاد بزرگتر و قدرت بیشتر، برای مسافرت‌های طولانی و استفاده‌های خانوادگی مناسب‌تر است.

ارزیابی بازار کراس‌اوور در ایران

مدیران خودرو با عرضه این دو مدل سعی دارد جایگاه خود را در بازار کراس‌اوورهای لوکس و شاسی بلند تثبیت کند. اما فاکتور مهم در موفقیت خودروها در بازار ایران، قیمت‌گذاری آنهاست. اگر این خودروها با قیمت‌های رقابتی و خدمات پس از فروش خوب و درست وارد بازار ایران شوند، شکی نیست که یکی از رقبای سرسخت سایر خودروهای مونتاژی و “بعضا وارداتی” خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر