coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

رنگبندی گلکسی A16 فورجی و فایوجی را در این رندرهای جدید تماشا کنید

به‌تازگی رندرهای جدیدی منتشر شده که رنگبندی گلکسی A16 فایوجی و فورجی را نمایش می‌دهند. از شواهد پیداست که این گوشی‌ها در سه رنگ عرضه خواهند شد.

هفته گذشته بود که سامسونگ گوشی‌ گلکسی S24 FE و تبلت‌های سری گلکسی تب اس 10 را معرفی کرد. اما هنوز کارش با سال 2024 تمام نشده و قبل از رونمایی سری گلکسی S25 در اوایل سال 2025، گوشی ارزان قیمت گلکسی A16 را معرفی خواهد کرد. این گوشی قرار است در مدل‌های 5G و 4G به بازار بیاید.

راهنمای خرید تکراتو

رنگبندی گلکسی A16 فایوجی و فورجی

اوایل ماه سپتامبر بود که عکسی از رندر گلکسی A16 منتشر شد. اما این‌بار، وب‌سایت ytechb تمام گزینه‌های رنگی نسخه‌های فورجی و فایوجی را منتشر کرده است. انتظار می‌رود که سامسونگ اوایل ماه آینده، گوشی ارزان قیمت گلکسی آ 16 را در سه رنگ معرفی کند. در رندرهای جدید سایت ytechb به رنگ‌های آبی تیره، سبز روشن و طوسی اشاره شده است. شما را نمی‌دانم؛ اما من آبی تیره را زغالی و رنگ طوسی را سفید می‌بینم!

رنگبندی گلکسی A16 فورجی نیز شامل تنوع رنگ‌های مشکی، سبز روشن و طوسی! است. اگر شما هم طوسی می‌بینید، لطفا این موضوع را در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

همان‌طور که در رندرها مشاهده می‌کنید، گلکسی A16 از نمایشگری تخت برخوردار شده و لنز دوربین سلفی آن، زیر ناچ قطره‌ای قرار گرفته است. فریم گوشی نیز تخت است و دکمه‌ها در لبه سمت راست تعبیه شده‌اند. طراحی کلی این موبایل هوشمند شبیه به نسل قبلی است؛ اما در مجموع، گلکسی A16 ساختاری باریک‌تر دارد.

انتظار می‌رود که سامسونگ در گوشی گلکسی آ 16 فایوجی از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 6300 استفاده کند؛ اما برای مدل فورجی از تراشه اگزینوس 1330 استفاده می‌شود. همچنین، گفته می‌شود که این گوشی با رم 4 گیگابایت و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت به بازار می‌آید. سه لنز دوربین هم در پنل پشتی قرار می‌گیرد. احتمالا دوربین اصلی آن 50 مگایپسکل خواهد بود.

در برخی شایعات به این اشاره شده که گلکسی A16 5G به نمایشگر 6.7 اینچ +FHD با نرخ نوسازی 90 هرتز مجهز می‌شود. خبر خوب درباره گوشی ارزان قیمت گلکسی A16 این است که تا 6 سال آپدیت‌های امنیتی و سیستم‌عامل را دریافت می‌کند. این اسمارت‌فون تاییدیه FCC و TUV Rheinland را نیز دریافت کرده و یک گام دیگر به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شده است.

نظر شما درباره مشخصات و رنگبندی گلکسی A16 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر