coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آپدیت امنیتی گلکسی A53 منتشر شد؛ این‌بار برای کشورهای آسیایی

هفته گذشته بود که آپدیت امنیتی گلکسی A53 برای برخی کشورهای اروپایی و آمریکا منتشر شد. و حالا، سامسونگ بسته امنیتی سپتامبر 2024 را برای مناطق و کشورهای بیشتری منتشر کرده است.

به گزارش sammobile، آپدیت امنیتی سپتامبر 2024 برای گلکسی A53 با نسخه‌ فریمور A536EXXSBEXI1 به کشورهای آسیایی و سایر کشورهای اروپایی نیز رسیده است. در این آپدیت، 67 آسیب‌پذیری امنیتی که در نسخه‌های قبلی کشف شده بود، برطرف شده است.

راهنمای خرید تکراتو

کشورهایی که آپدیت امنیتی گلکسی A53 را دریافت می‌کنند.

کشورهای افغانستان، استرالیا، بنگلادش، مصر، عراق، اسرائیل، لبنان، پاکستان، عربستان، امارات، ترکیه، ویتنام و شمار دیگری از کشورهای اروپایی و آسیایی، آپدیت بسته امنیتی سپتامبر 2024 را دریافت می‌کنند. از آنجاییکه این آپدیت برای تمام کشورهای همسایه ایران منتشر شده، پس حتما کاربران گلکسی A53 در ایران نیز به آن دسترسی دارند. بنابراین اگر تا الان این آپدیت را دریافت نکرده‌اید، حالا می‌توانید با دنبال کردن مسیر زیر، آپدیت‌‌های جدید را چک کرده و آنها را دانلود و نصب کنید:

Settings> Software Updates> Download and Install

آپدیت امنیتی گلکسی A53

گلکسی A53 دو سال قبل همراه با اندروید 12 رسما معرفی و عرضه شد. این گوشی میان‌رده، آپدیت اندروید 13 را در اواخر سال 2022 و آپدیت اندروید 14 را در اواخر سال 2023 دریافت کرد. آپدیت اندروید 15 همراه با One UI 7.0 نیز چند ماه دیگر برای این گوشی منتشر می‌شود. سال آینده، آخرین سالی خواهد بود که این گوشی شامل برنامه‌های آپدیت سیستم‌عامل می‌شود. یعنی کاربران این گوشی نهایتا تا اندروید 16 را دریافت می‌کنند.

نظر شما درباره برنامه سامسونگ در انتشار آپدیت امنیتی گلکسی A53 چیست؟ آیا از پشتیبانی نرم‌افزاری این غول کره‌ای راضی هستید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر