coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

قاب محافظ گلکسی اس 25 اولترا ؛ افشای طراحی با ارگونومی بهبود‌یافته [+ویدیو]

ویدیوی کوتاهی منتشر شده که به نظر می‌رسد مربوط به قاب محافظ گلکسی اس 25 اولترا باشد. در این ویدیو، یک قاب سیلیکونی شفاف را می‌بینیم که برخی جزئیات طراحی این گوشی را فاش می‌کند.

اینطور که از شواهد پیداست، سامسونگ مشخصات و طراحی سری گلکسی S25 را نهایی کرده است. به نظر می‌رسد این‌ گوشی‌ها مراحل آزمایش‌های اعتبارسنجی مهندسی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند. همچنین بنچمارک‌های جدیدی از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 مخصوص گوشی‌های گلکسی منتشر شده که از پیشرفت عملکرد در سری S25 خبر می‌دهند.

راهنمای خرید تکراتو

به گزارش phonearena، گوشی‌های گلکسی اس 25، اس 25 پلاس و اس 25 اولترا احتمالا در مراحل اعتبارسنجی طراحی هستند. تولیدکننده در این مرحله بررسی می‌کند که آیا دستگاه‌ها پس از مونتاژ نهایی، تمام نیازمندی‌های لازم را برآورده می‌کنند یا خیر.

یکی از نشانه‌هایی که مشخص می‌کند گوشی‌ها در این مرحله هستند، افشا و انتشار تصاویر یا ویدیوهایی از قاب محافظ گوشی‌ها است. در مسیر طراحی اولیه تا تولید نهایی، همیشه اطلاعاتی به بیرون درز می‌کند و جزئیاتی از مشخصات سخت‌افزاری و ظاهری دستگاه‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین مواردی که تاکنون فاش شده، همین ویدیوی قاب محافظ گلکسی اس 25 اولترا است که خبرهای خوبی را با خود به همراه دارد. این قاب که از فضای گسترده وبلاگ‌های تکنولوژی چینی در ویبو بیرون آمده، نشان می‌دهد که گوشه‌های گلکسی S25 اولترا برخلاف نسل قبلی، تیز نیست و کمی انحنا دارد.

ویدیوی قاب محافظ گلکسی اس 25 اولترا

گوشه‌های گرد به این معنی است که گلکسی اس 25 اولترا ارگونومی خوبی دارد. کاربرانی که تجربه استفاده از گلکسی اس 24 اولترا را داشتند، به‌خوبی اهمیت این موضوع را درک می‌کنند. چون این گوشی با طراحی تیز خود، دستان کاربر را در زمان استفاده‌های طولانی مدت خسته می‌کرد.

نکته دیگری که در این ویدیو جلب توجه می‌کند، محل قرارگیری قلم S Pen است که کنار گوشه‌ی پایین سمت چپ قرار گرفته است. اگر این طراحی دقیق و درست باشد، خبر خوبی خواهد بود؛ چون کاربران سریع‌تر و راحت‌تر به آن دسترسی خواهد داشت.

سری گلکسی اس 25 احتمالا در ماه ژانویه 2025 معرفی می‌شوند و گفته می‌شود که قابلیت‌های هوش مصنوعی زیادی خواهند داشت. همچنین از جدیدترین و قوی‌ترین چیپست کوالکام برخوردار خواهند شد. برخی بنچمارک‌ها نشان داده‌اند که عملکرد چیپ اسنپدراگون 8 نسل 4 حتی بهتر از اپل A18 Pro است.

در مجموع‌، به نظر نمی‌رسد که سری گلکسی اس 25 تغییر زیادی در بخش طراحی داشته باشد؛ ولی هرگونه بهبود در زمینه ارگونومی قطعا خوشایند خواهند بود. نظر شما درباره طراحی این گوشی‌ها چیست؟ آیا فکر می‌کنید سامسونگ تغییرات زیادی را در بخش طراحی در نظر می‌گیرد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر