coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تاریخ پیش‌فروش گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن لو رفت

مدت‌هاست که اخباری درباره یک نسخه‌ی ویژه از گلکسی زد فولد 6 به گوش می‌رسد؛ اما تاکنون هیچ خبر رسمی منتشر نشده بود. اما به‌لطف سایت هندی سامسونگ، اطلاعاتی از گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن در اختیار داریم.

سایت خبری gizmochina گزارش کرده که مشخصات و عکس گوشی تاشوی گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن در این سایت مشابه نسخه استاندارد گلکسی زد فولد 6 است. حتی شماره مدلی که ذکر شده نیز یکسان است. بنابراین، هنوز نمی‌دانیم چه چیزی باعث شده تا این مدل، یک نسخه‌ی ویژه باشد. با این حال، به نکاتی اشاره شده که خالی از لطف نیستند.

راهنمای خرید تکراتو

این گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن است

اولین نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم، نام گوشی است. همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد که اسم رسمی گوشی، Galaxy Z Fold 6 (Special Edition) است. قبل از این شنیده بودیم که ممکن است نام این گوشی تاشوی مرموز، Galaxy Z Fold (Special Edition) خواهد بود. این نامگذاری نشان می‌دهد که نسخه‌ی ویژه‌ی جدید، جزئی از خانواده زد فولد و فلیپ 6 است.

تاریخ پیش‌فروش گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن لو رفت

نکته دیگری که جلب توجه می‌کند، انتشار مشخصات این گوشی در سایت هندی سامسونگ است. این یعنی نسخه اسپشیال ادیشن محدود به بازار کره جنوبی و چین نخواهد بود و به احتمال زیاد در مناطق دیگر از جمله کشورهای اروپایی و آمریکا نیز عرضه می‌شود. البته، در نظر داشته باشید که این موارد براساس حدس و گمان هستند و هیچ‌چیزی رسما تایید نشده است.

تاریخ پیش‌فروش گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن لو رفت

تاریخ معرفی گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن

به نظر می‌رسد که تاریخ معرفی گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن نزدیک است. یکی از کاربران X عکسی را منتشر کرده که به تاریخ پیش‌فروش این گوشی اشاره دارد. در این عکس آمده که پیش‌فروش این گوشی از 18 اکتبر (27 مهر) آغاز شده و تا 24 اکتبر 2024 (3 آبان) ادامه خواهد داشت. انتظار می‌رود که این گوشی از 25 اکتبر به دست خریداران برسد.

آنچه تاکنون فاش شده

منابع رسمی سامسونگ هیچ جزئیاتی از این گوشی را فاش نکرده‌اند. اما قبلا رندری منتشر شده بود که جزیره دوربین بزرگ این گوشی نسبت به گلکسی زد فولد 6 را به نمایش می‌گذاشت. همچنین، جزیره دوربین به‌جای طراحی بیضی‌شکل، حالتی مربعی دارد.

تاریخ پیش‌فروش گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن لو رفت

به نظر می‌رسد که سایر مشخصات ظاهری این گوشی شبیه به گلکسی زد فولد 6 استاندارد است. سنسور اثر انگشت احتمالا در دکمه هوم تعبیه می‌شود و در لبه سمت راست قرار می‌گیرد. دکمه‌ تنظیم صدا هم کمی بالاتر از دکمه هوم دیده می‌شود.

پنل پشتی فلزی با خطوط عمودی نیز در عکس به‌خوبی قابل مشاهده است؛ در حالی که گلکسی زد فولد 6 از پنل مات برخوردار شده. البته شاید پنل پشتی از جنس شیشه باشد و بافت خاص آن باعث شده که فلزی به نظر برسد.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که گلکسی زد فولد 6 اسپشیال ادیشن به نمایشگر کاور 6.5 اینچ و نمایشگر داخلی 8 اینچ مجهز می‌شود. این یعنی کمی بزرگتر از گلکسی زد فولد 6 با نمایشگر 6.3 و 7.6 اینچی است. این تمام چیزی است که تاکنون درباره گلکسی Z Fold 6 Special Edition می‌دانیم. به محض انتشار اخبار بیشتر، آنها را با شما در میان می‌گذاریم. دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر