coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اپلیکیشن تلفن گوگل بازطراحی شد؛ دکمه‌های قرمز و سبز جایگزین کشیدن آیکون تماس می‌شوند + تصاویر

گوگل با طراحی که برای سری پیکسل 9 ایجاد کرده، نشان داد که می‌خواهد تجربه‌ی کاربری شبیه به آیفون‌های اپل را به طرفدارانش ارائه کند. به‌نظر می‌رسد این تغییرات تنها به طراحی ظاهری ختم نشده و حالا اپلیکیشن تلفن گوگل نیز متحول شده تا هرچه بیشتر شبیه به آیفون باشد.

androidauthority گزارش کرده، گوگل در نسخه‌ آزمایشی 145.0.672690850  اپلیکیشن Phone by Google، یک رابطه کاربر جدید برای تماس‌های ورودی را آزمایش می‌کند. همچنین گزارش شده که طراحی رابط کاربری جدید به شکلی‌ است که به لحاظ بصری و عملکردی مشابه اپلیکیشن تماس گوشی‌های آیفون است.

راهنمای خرید تکراتو

اپلیکیشن تلفن گوگل هرچه بیشتر شبیه به آیفون می‌شود

در نسخه‌ی فعلی اپلیکیشن تلفن گوگل ، هنگام دریافت تماس، یک آیکون تلفن در قسمت پایین نمایشگگر نشان داده می‌شود که کاربر می‌تواند با کشیدن به سمت بالا یا پایین تماس را پاسخ داده یا رد کند. اما در نسخه جدید، این رابط کاربری به دو دکمه‌ی مجزا به رنگ سبز و قرمز تغییر یافته است. این دو دکمه به ترتیب برای پاسخ و یا رد تماس در سمت راست و چپ صفحه‌نمایش قرار گرفته‌اند که بسیار شبیه به طراحی‌ گوشی‌های آیفون است.

این تغییرات فقط محدود به گوشی‌های پیکسل نیست و برندهای اندرویدی دیگری مانند، سامسونگ، شیائومی و وان‌پلاس نیز از این سبک رابطه کاربری استفاده می‌کنند. مثلا در گوشی‌های سامسونگ، همین آیکون سبز و قرمز در سمت راست و چپ نمایشگر قرار گرفته‌اند. بنابراین این بازطراحی می‌تواند به یک استاندارد جدید برای گوشی‌های اندروید که از اپلیکیشن Phone by Google به صورت پیش‌فرش استفاده می‌کنند، بدل شود.

با توجه به اینکه تصاویر منتسب به این تغییر به تائید رسمی گوگل نرسید و تاریخ عرضه عمومی آن مشخص نیست، باید منتظر ماند و دید که آیا این تغییرات در نسخه‌های بعدی اپلیکیشن تلفن گوگل، رسما اعمال خواهد شد یا نه.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر