coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

افشاگر معروف از زمان معرفی وان پلاس 13 و ریلمی جی تی 7 پرو خبر داد

یکی از افشاگران معروف با انتشار پستی در ویبو از زمان معرفی وان پلاس 13 و ریلمی جی تی 7 پرو خبر داد. این گوشی‌های پرچمدار به‌زودی کارشان را آغاز می‌کنند.

به گزارش 91mobiles، کمپانی وان پلاس و ریلمی هنوز از تاریخ رونمایی این گوشی‌ها خبر نداده‌‌اند؛ با این حال، افشاگران به کارشان ادامه می‌دهند و اطلاعات‌شان را با ما به اشتراک می‌گذارند.

راهنمای خرید تکراتو

زمان معرفی وان پلاس 13 و ریلمی جی تی 7 پرو

اسمارت پیکاچو با انتشار پستی در ویبو مدعی شد ریلمی جی تی 7 پرو در اوایل ماه نوامبر (آبان) معرفی می‌شود و احتمالا در ساخت آن از شیشه و مواد کامپوزیت استفاده خواهد شد. وان پلاس 13 نیز احتمالا در اواخر ماه نوامبر (احتمالا آذر ماه امسال) رونمایی می‌شود. اسمارت پیکاچو مدعی شده که وان پلاس برای ساخت پرچمدارش از شیشه و مواد جدید و پیشرفته استفاده می‌کند که در مدل‌های قبلی وجود نداشتند.

زمان معرفی وان پلاس 13 و ریلمی جی تی 7 پرو

گفته می‌شود هر دو گوشی هوشمند به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز می‌شوند که هنوز رسما معرفی نشده است.

تاکنون گزارش‌هایی درباره این گوشی‌ها منتشر شده و جزئیاتی از مشخصات آنها فاش شده است. اما هیچ‌کدام توسط منابع رسمی تایید نشده‌اند. به غیر از یک مورد. یکی از مدیران وان پلاس به‌تازگی عکسی از وان پلاس 13 منتشر کرده و مدعی شده که نمایشگر این گوشی، عملکرد بسیار بهتری نسبت به وان پلاس 12 خواهد داشت.

همچنین گفته می‌شود که وان پلاس 13 به دوربین اصلی 50 مگاپیکسل سونی LYT808، دوربین پریسکوپ 50 مگاپیکسل LYT600 و دوربین 50 مگاپیکسل اولتراواید مجهز خواهد شد. وظیفه‌ی تامین انرژی بر عهده‌ی یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت است که با توان 100 وات سیمی و 50 وات بی‌سیم شارژ می‌شود.

اما درباره مشخصات ریلمی جی تی 7 پرو باید گفت که احتمالا نمایشگری خمیده با وضوح 1.5K خواهد داشت. اطلاعات زیادی درباره دوربین این اسمارت‌فون فاش نشده، اما احتمالا لنز اصلی آن 50 مگاپیکسل است. ریلمی برای این پرچمدار یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته که از توان شارژ 100 وات پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره مشخصات وان پلاس 13 و ریلمی جی تی 7 پرو چیست؟ آیا این گوشی‌ها توان رقابت با پرچمداران شیائومی و سامسونگ را خواهند داشت؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر