coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

واریز وام 30 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی ؛ تاریخ ثبت‌ نام مرحله سوم اعلام شد

وام 30 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی در مرحله دوم واریز شد. بازنشستگان این سازمان می‌توانند مبلغ وام واریزی خود را برداشت کنند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از واریز 40 فقره وام بازنشستگان این سازمان در مرحله دوم خبر داد. با این خبر حالا بازنشستگان واجد شرایط مجاز به دریافت و برداشت مبلغ وام خود هستند.

راهنمای خرید تکراتو

مبلغ وام بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1402 برابر با 20 میلیون تومان بود و این رقم برای سال 1403 با تصویب دولت به 30 میلیون تومان افزایش یافت. مبلغ وام بازنشستگان تامین اجتماعی دقیقاً برابر با مبلغ وام بازنشستگان کشوری و لشکری است و تفاوتی در پرداخت آنها وجود ندارد.

به نقل از تسنیم؛ طبق اطلاع مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، ثبت نام مرحله سوم واریز وام 30 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی در ماه جاری آغاز خواهد شد.

وام 30 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی واریز شد

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، با اشاره به اینکه پیش از این نیز در مرحله نخست ۴۰ هزار فقره تسهیلات به بازنشستگان این سازمان پرداخت شده بود، گفت: Kبا تأمین منابع انجام شده، در سال ۱۴۰۳ رقم این تسهیلات از ۲۰ میلیون تومان در سال قبل به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافت و در مرحله دوم نیز با واریز ۴۰ هزار فقره دیگر از این تسهیلات، تعداد دریافت‌کنندگان وام قرض‌الحسنه بازنشستگان این سازمان در سال جاری به ۸۰ هزار نفر رسید.»

وام 30 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی واریز شد

وی با اشاره به اینکه واریز مرحله سوم این تسهیلات نیز به‌زودی از طریق کانون‌های بازنشستگی آغاز می‌شود، بیان کرد:

«با برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تأمین منابع مالی، تلاش داریم تا با همکاری کانون‌های بازنشستگی، واجدان شرایط بتوانند برای مرحله جدید تسهیلات از ۲۱ مهرماه نسبت به ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اقدام کنند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد واریز تسهیلات قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر