coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اعلام تاریخ بزرگترین طرح فروش ایران خودرو ؛ تیراژ تولید افزایش می‌یابد

تاریخ بزرگترین طرح فروش ایران خودرو توسط مدیرعامل این شرکت اعلام شد. در این طرح همه محصولات ایران خودرو با شرایط فروش متنوع عرضه خواهند شد.

در طرح فروش پیشین ایران دیدیم که مجموعاً 115 هزار دستگاه خودرو در قالب دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش‎‌فروش ویژه متقاضیان عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده عرضه شد. این طرح با سکته 2 ساله آغاز شد و بزرگترین خودروساز کشور اعلام کرد که خودروهای عرضه شده تا انتهای سال به همه منتخبین تحویل داده خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

پس از اعلام شرایط فروش ایران خودرو برای هر دسته متقاضیان، شایعاتی از زمان طرح فروش بعدی این شرکت به گوش می‌رسید که تا امروز فقط در حد همین شایعه بود. اما امروز علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو، صراحتاً تاریخ بزرگترین طرح فروش ایران خودرو را اعلام کرد. با این وجود به افرادی که قصد خرید محصولات ایران خودرو را دارند، توصیح می‌کنیم که از همین حالا تا موجودی حساب خود را افزایش داده و برای طرح نگهداری کنند. در ادامه مطلب با جزئیات خبر همراه تکراتو باشید.

تاریخ بزرگترین طرح فروش ایران خودرو اعلام شد

عظیمی در بیان تاریخ این طرح فروش گفت: «برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در سال جاری، طرح فروشی برای بهار و تابستان 1403 داشته باشیم که در آن همه محصولات ما عرضه خواهند شد.»

وی در ادامه به استقبال مردم از کراس‌اوور ری‌را به عنوان جدیدترین محصول ایران خودرو پرداخت و گفت:

«ری‌را اولین خودرو کراس‌اوور ملی با بیش از ۶۸ درصد ساخت داخل، انصافاً خودروی با کیفیت و خوبی است، تقاضا هم برایش بسیار زیاد بوده و بیش از ۸۵۰ هزار نفر برای آن ثبت‌نام کرده بودند. به هر روی یک خودرو از روز اولی که وارد خط تولید می‌شود تا به تیراژ بالا برسد، قطعاً زمان‌بر است و اینگونه نیست که در همان روزی که خودرو وارد خط شد در همان روز هم روزانه ۱۰۰ تا ۵۰۰ دستگاه تولید شود. قریب به ۱۰ هزار دستگاه از این محصول برای تحویل تا پایان سال پذیرش کردیم که این ۱۰ هزار دستگاه حتماً تا پایان سال تحویل صاحبان خود خواهد شد.»

تاریخ بزرگترین طرح فروش ایران خودرو اعلام شد

مدیرعامل ایران خودرو اضافه کرد: «برای سال آینده نیز این تیراژ قابل افزایش است و افزایش چشمگیری هم خواهیم داشت که بتواند پاسخگوی تقاضاها و استقبال مردم از تولیدات داخلی باشد و شرمنده مردم نباشیم.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در باب طرح فروش بعدی ایران خودرو چیست؟ آیا در این طرح همه می‌توانند مالک خودرو شوند؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر