coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

دکمه حجم صدا و اکشن در آیفون 17 پرو ادغام خواهند شد

هنوز چیزی از معرفی آیفون 16 نگذشته که شایعات در مورد سری ایفون 17 در حال داغ شدن است. در گزارش‌های قبلی عنوان شده بود که آیفون 17 و آیفون ایر یا آیفون اسلیم، احتمالا به صفحه نمایش 120 هرتزی مجهز باشند. اما شایعه‌ی جدید پیرامون دکمه‌های حجم صدا و اکشن آیفون 17 پرو می‌چرخد.

به‌گزارش androidheadlines، امروز یکی از افشاگران معروف به نام Majin Bu Official اطلاعات زیادی درباره‌ی طراحی و علکردی آیفون 17 پرو به اشتراک گذاشت. با استناد به پستی که او در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده، آیفون 17 پرو از یک دکمه‌ی واحد به جای استفاده‌ی جداگانه از دکمه‌های حجم و اکشن بهره خواهد برد. به این معنی که اپل برای نازک‌تر کردن دستگاه، دکمه‌های حجم و اکشن را با یکدیگر ادغام خواهد کرد.

راهنمای خرید تکراتو

نقش دکمه‌ جدید در آیفون 17 پرو

در پستی Majin Bu منتشر کرده، بیشتر درباره‌ی همین دکمه صحبت شده و گفته که ممکن است اپل از این دکمه برای کنترل صدا، زنگ تماس و سایر عملکرد‌ها استفاده کند. با اینحال هنوز کارایی دقیق این بخش در آیفون 17 پرو مشخص نیست.

دکمه حجم صدا و اکشن در آیفون 17 پرو ادغام خواهند شد

برای یادآوری، اپل سال پیش دکمه‌ی اکشن را در مدل‌های 15 پرو معرفی کرد. این دکمه که در واقع جایگزین کلید قدیمی بی‌صدا شده بود به کاربران اجازه می‌داد میانبرهای مختلفی را شخصی‌سازی کنند.

این دکمه در آیفون 16 پرو نقش دیگری دارد. این گوشی با یک دکمه‌‌ی جدید کنترل دوریین عرضه شده که به کاربران تجربه‌ی دوربین یکپارچه‌تری را ارائه می‌کند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که دکمه جدید آیفون 17 پرو نیز رویکرد مشابهی را دنبال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر