coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گوشی بیزنسی موتورولا تینک فون 25 با طراحی حرفه‌ای و تراشه دایمنسیتی معرفی شد

گوشی بیزنسی جدید موتورولا تینک فون 25 با طراحی حرفه‌ای و ویژگی‌هایی برای افزایش بهره‌وری، رسما رونمایی شد.

پیش از این هم گزارشی درباره این گوشی منتشر شده بود. اما چه چیزی موتورولا تینک فون 25 را متمایز می‌کند؟ در ادامه به مشخصات و ویژگی‌های این گوشی اشاره می‌کنیم.

راهنمای خرید تکراتو

ویژگی‌های موتورولا تینک فون 25

موتورولا ویژگی‌هایی را برای این گوشی در نظر گرفته که آن را به گزینه‌ای مناسب برای امورات کاری و بیزنسی تبدیل می‌کند. یکی از اولین چیزهایی که توجه را به خود جلب می‌کند، طراحی این گوشی هوشمند است. پنل پشتی موتورولا تینک فون 25 تکسچر خاصی دارد که سری لپ‌تاپ‌های بیزنسی لنوو تینک‌پد را تداعی می‌کند. اما ویژگی‌های افزایش بهره‌وری آن، بیشتر به مشخصات نرم‌افزاری مربوط می‌شوند.

مشخصات موتورولا تینک فون 25

طبق گفته‌ی gizmochina، علاقه‌مندان به‌ خرید این گوشی، از سیستم نرم‌افزاری امنیتی ThinkShield Security، سه سال وارانتی، هوش مصنوعی Moto AI و 5 سال پشتیبانی نرم‌افزاری برخوردار می‌شوند. نکته جالب توجه دیگر، ساختار مقاوم بدنه است. موتورولا تینک فون 25 از بدنه‌ای با گرید نظامی MIL-STD 810H برخوردار شده است.

گوشی موتورولا ThinkPhone 25 به Smart Connect مجهز شده که به کاربران اجازه می‌دهد گوشی خود را به کامپیوتر وصل کرده و به‌راحتی فایل‌های خود را بین دو دستگاه جابه‌جا کنند. با یک درگ اند دراپ ساده می‌توانید فایل‌ها، عکس، اسناد، متن و … را از دستگاهی به دستگاه دیگر انتقال دهید. این اسمارت‌فون می‌تواند به‌عنوان وبکم برای کامپیوتر نیز کارایی داشته باشد.

مشخصات موتورولا تینک فون 25

گوشی موتورولا تینک فون 25 به‌تازگی در انگلستان معرفی شده و در ماه نوامبر با قیمت 450 پوند (کمتر از 600 دلار) عرضه می‌شود.

مشخصات موتورولا تینک فون 25

این گوشی هوشمند از نمایشگر 6.36 اینچ POLED برخوردار شده و از رزولوشن سوپر اچ دی پشتیبانی می‌کند. روشنایی نمایشگر به 3000 نیت می‌رسد و قابلیت پشتیبانی از +HDR10 را هم دارد. این نمایشگر با گوریلا گلس 7i محافظت می‌شود.

مشخصات موتورولا تینک فون 25

موتورولا در گوشی بیزنسی خود از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 7300 اولترا، رم 8 و حافظه 256 گیگابایت استفاده کرده است. موتورولا تینک فون 25 به‌طور پیش‌فرض، اندروید 14 را اجرا می‌کند و انرژی مورد نیازش را از باتری 4310 میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد. این باتری با توان 68 وات سیمی و 15 وات بی‌سیم شارژ می‌شود.

از دیگر مشخصات Motorola ThinkPhone 25 باید به بلوتوث 5.3، اسپیکرهای استریو با قابلیت دالبی اتموس، NFC، وای فای 6E و استاندارد ضد آب IP68 اشاره کرد.

درباره سیستم تصویربرداری هم باید گفت که لنز 50 مگاپیکسل اصلی، 13 مگاپیکسل اولترا واید و 10 مگاپیکسل تله‌فوتو، تنظیمات دوربین پنل پشتی را تشکیل می‌دهند. برای عکاسی سلفی هم یک دوربین 32 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر