coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

قیمت رووی eRX۵ وارداتی اعلام شد [+ جزئیات]

مدیرعامل پارس خودرو، قیمت رووی eRX۵ وارداتی را اعلام کرد. کراس‌اوور وارداتی پارس خودرو برای رقابت با رقبای بزرگ خود نیازمند تعیین قیمت مناسب است.

راهنمای خرید تکراتو

شرکت پارس خودرو، در تدارک واردات خودرو رووی eRX۵ به کشور است و آنطور که مدیرعامل این شرکت گفته است، شاسی‌بلند رووی eRX۵ وارداتی به زودی در تیراژ بالا به کشور داخل خواهد شد. وی همچنی گفت که درحال رایزنی با شرکت چینی برای واردات این خودرو به شکل SKD و CKD است و در صورت توافق 5 هزار دستگاه شاسی‌بلند رووی eRX۵ وارد خواهد کرد.

به نقل از پرشین خودرو؛ مدیرعامل پارس خودرو در بحث قیمت رووی eRX۵ وارداتی نیز توضیح می‌دهد که قیمت را به گونه‌ای تعیین می‌کنیم که بتوانیم در بازار با دیگر رقبا رقابت کنیم. با این صبحت‌ها به نظر می‌رسد که باید منتظر یک خودرو ارزان‌قیمت‌تر از دیگر شرکت‌ها در دسته ویژه کراس‌اوور باشیم.

قیمت رووی eRX۵ وارداتی اعلام شد

عبدالله سلطانی، مدیرعامل پارس خودرو، ضمن اشاره به انجام تمامی کارهای مربوط به واردات رووی eRX۵ گفت: «اگر مجوز بانک مرکزی نیز صادر شود، اقدام به کارهای ترخیص و حمل خودرو می‌کنیم. همچنین 2هزار دستگاه سفارش پارس خودرو به شرکت چینی تولید و آماده شده است.»

وی افزود:

«توافقنامه ما با شریک چینی به صورت SKD و CKD است که تا ۵ هزار دستگاه به صورت وارداتی و پس از آن با انجام مذاکرات دست به مونتاژ خودرو رووی در پارس خودرو می‌زنیم. در کل انتظار ما این است که پس از واردات دو هزار دستگاه نخست بتوانیم سراغ تولید به صورت SKD و CKD برویم.»

رووی eRX۵ اولین خودرو هیبریدی است که مذاکرات تولید به صورت SKD و CKD برای آن انجام شده است. سلطانی ضمن اشاره به این موضوع بیان کرد: «به همین دلیل هم در زنجیره تامین، ملاحظات مربوط به انتقال تکنولوژی تولید و خدمات پس از فروش از خودرو رعایت خواهد شد.»

قیمت رووی eRX۵ وارداتی اعلام شد

رئیس هیئت مدیره پارس خودرو ادمه داد:

«ما در آینده نزدیک یک گروه از نیروهای شرکت را برای دریافت آموزش‌های مربوط به خدمات پس از فروش خودرو رووی eRX۵ به چین عازم می‌کنیم تا آموزش‌های لازم را دریافت کنند.»

سلطانی اضافه کرد: «قرارداد ما با شریک چینی به صورتی است که ملزم به ارائه آموزش‌های فنی به نیروهای شرکت پارس خودرو هستند. این آموزش‌ها هم تولید را در برمی‌گیرد هم اطلاعات فنی در حوزه خدمات پس از فروش را شامل می‌شود.»

مدیرعامل پارس خودرو تصریح کرد:

«برای قیمت‌گذاری خودرو رووی eRX۵ یکی از نکات مهمی که تلاش کردیم رعایت کنیم، مربوط به رقابت‌پذیری خودرو در بازار است به همین دلیل انتظار داریم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، خودرو رووی eRX۵ با قیمتی کمتر از 2 میلیارد تومان راهی بازار خودرو شود.»

قیمت رووی eRX۵ وارداتی اعلام شد

وی در پایان با تشریح وضعیت واردات خودرو نیسان، خاطرنشان کرد: «مجوزهای لازم برای واردات نیسان سیلفی از وزارت صمت و سازمان‌های مربوطه دریافت شده است و در حال اجرای توافقنامه با شرکت نیسان برای واردات 2 تا 5 هزار دستگاه نیسان سیلفی در گام نخست هستیم.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت این کراس‌اوور وارداتی جذاب چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر