coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طرح فروش فوق العاده سوزوکی فرانکس مهر 1403 [+ شرایط و قیمت]

شرکت راسا موتور، طرح فروش فوق العاده سوزوکی فرانکس مهر 1403 را اعلام کرد. در این طرح قیمت سوزوکی فرانکس به صورت قطعی اعلام شده است.

شرکت راسا موتور به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در واردات خودرو، محصولات برند ژاپنی سوزوکی را در جدیدترین طرح فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه عرضه کرد. یکی از محصولات وارداتی این شرکت، کراس‌اوور سوزوکی فرانکس است که پس از ثبت‌نام اولیه حالا در طرح فروش جدید این شرکت فعال شده و متقاضیان می‌توانند نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

راهنمای خرید تکراتو

در طرح فروش فوق العاده سوزوکی فرانکس مهر 1403 آمده است که این خودرو با قیمت قطعی عرضه شده و خریداران می‌بایست ابتدا مبلغ 625 میلیون تومان به عنوان علی‌الحساب پرداخت کرده و مابقی بهای خودرو را در روز تحویل پرداخت کنند. در ادامه با جزئیات شرایط فروش سوزوکی فرانکس همراه تکراتو باشید.

طرح فروش فوق العاده سوزوکی فرانکس مهر 1403

چندی پیش قیمت سوزوکی فرانکس اعلام و مشخص شد که به زودی طرح فروش این کراس‌اوور ژاپنی اعلام می‌شود. حال این اتفاق افتاده و شرکت واردکننده شرایط فروش این خودرو را با انتشار بخشنامه فروش اعلام کرده است

راسا موتور خاورمیانه، در بخشنامه فروش سوزوکی فرانکس گفته است که متقاضیان این خودرو از روز یکشنبه، 7 مهر 1403 لغایت پنجشنبه، 12 مهر 1403 مهلت دارند واریز وجه خود به مبلغ 625 میلیون تومان را انجام دهند.

راسا موتور در امر گارانتی و خدمات پس از فروش سوزوکی فرانکس مطابق با بخشنامه آورده است که این خودرو ژاپنی دارای 3 سال و 60 هزار کیلومتر گارانتی است که جزئیات آن در دفترچه راهنمای خودرو آمده است.

نکته بسیار مهم: متقاضیان توجه داشته باشند که واریز وجه باید به صورت حضوری و مراجعه به شعب بانک و پرداخت وجه با فیش پرفراژ شده باشد. جزئیات شرایط فروش را می‌توانید در بخشنامه زیر بخوانید:

طرح فروش فوق العاده سوزوکی فرانکس مهر 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط فروش کراس‌اوور سوزوکی Fronx چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر