coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

جزئیات مشخصات گلکسی A16 فورجی و فایوجی فاش شد

صفحه مشخصات گلکسی A16 فورجی و فایوجی لو رفته است. در این صفحه‌ها، علاوه‌بر مشخصات سخت‌افزاری، عکس گوشی گلکسی A16 نیز دیده می‌شود.

به گزارش gsmarena، سامسونگ احتمالا در ماه دسامبر (آذر) از گوشی ارزان قیمت گلکسی A16 رونمایی خواهد کرد. این گوشی به ‌احتمال خیلی زیاد در نسخه‌های 4G و 5G عرضه خواهد شد. اطلاعاتی که اخیرا لو رفته، تقریبا تمام مشخصات گلکسی آ 16 فورجی و فایوجی را فاش می‌کنند.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات گلکسی A16 فورجی و فایوجی

این گوشی‌ها در تمامی بخش‌ها مشخصات یکسانی خواهند داشت؛ به‌غیر از بخش سیستم پردازشی و تراشه. گلکسی A16 5G در اروپا (که این صفحه جدید از آنجا به بیرون درز کرده) به تراشه اگزینوس 1330 مجهز خواهد شد. در گزارش‌های قبلی آمده بود که نسخه فایوجی گوشی گلکسی A16 در برخی مناطق مثل جنوب شرقی آسیا از تراشه‌ مدیاتک دایمنسیتی 6300 برخوردار می‌شود.

از سوی دیگر، سامسونگ برای گلکسی A16 4G از تراشه مدیاتک Helio G99 استفاده خواهد کرد؛ این همان تراشه‌ای است که در گوشی نسل قبلی، یعنی گلکسی A15 4G هم استفاده شده بود.

سایر مشخصات گلکسی A16 فایوجی و فورجی یکسان است. هر دو گوشی به نمایشگر 6.7 اینچ Super AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 90 هرتز، دوربین اصلی 50 مگاپیکسل، اولترا واید 5 مگاپیکسل، ماکرو 2 مگاپیکسل، باتری 5000 و توان شارژ 25 وات مجهز شده‌اند. این گوشی‌ها در نسخه پایه با رم 4 و حافظه 128 گیگابایت عرضه می‌شوند و از نصب میکرو اس دی هم پشتیبانی می‌کنند.

پیش از این گزارش شده بود که سامسونگ تا 6 سال آپدیت‌های سیستم‌عامل و بسته‌های امنیتی را برای این گوشی‌ها منتشر می‌کند. قیمت گلکسی A16 فورجی 210 یورو و قیمت نسخه فایوجی 240 یورو خواهد بود. دیروز هم عکس‌هایی منتشر شد که رنگبندی گلکسی A16 4G و 5G را به نمایش می‌گذاشت.

نظر شما درباره ویژگی‌ها و مشخصات گلکسی A16 فورجی و فایوجی چیست؟ آیا این گوشی‌‌ها می‌توانند فروش بالایی را تجربه کنند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر