coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

لغو ممنوعیت پروازهای ایران ؛ فرودگاه‌ها به حالت عادی برگشتند

از ساعت 5 صبح امروز دستور لغو ممنوعیت پروازهای ایران صادر شد. همه شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند فعالیت خود را از سر گیرند.
از دو شب پیش همزمان با حمله موشکی ایران به اسرائیل ، همه پروازهای داخلی و خارجی ایران لغو شد تا امنیت مسافران به خطر نیفتد. روز گذشته، سخنگوی سازمان هواپیمایی اعلام کرد که ممنوعیت پرواز هواپیما تمدید شده و این دستور تا 5 صبح روز پنجشنبه، 12 مهر پابرجاست. به نظر می‌رسد که اوضاع امنیتی کشور به حالت عادی برگشته و امنیت برقرار است. از این روز جعفر یازرلو رسماً لغو ممنوعیت پروازهای ایران را اعلام کرد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.

لغو ممنوعیت پروازهای ایران

حعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، ضمن اشاره به اطلاعیه روز گذشته این سازمان، اعلام کرد: «پس از اطمینان از شرایط مساعد و ایمن پروازی و اتمام محدودیت پیش آمده، شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام عملیات پروازی پس از ساعت 5 بامداد فردا، هستند.»

راهنمای خرید تکراتو

وی افزود:

«همچنین مسافران محترم، می‌توانند برنامه پروازی خود را از شرکت‌ هواپیمایی مربوط پیگیری و از انجام سفر قبل از عزیمت به فرودگاه اطمینان حاصل کنند.»

لغو ممنوعیت پروازهای ایران

یازرلو ادامه داد: «شرکت‌های هواپیمایی نیز، نسبت به استرداد کامل بهای بلیت پروازهای ابطال شده به مسافران اقدام خواهند کرد.»

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، خاطرنشان کرد:

«در صورت لزوم سازمان هواپیمایی کشوری اطلاعات و اخبار لازم را به اطلاع شرکت‌های هواپیمایی و مسافران گرامی خواهد رساند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد لغو ممنوعیت پرواز در ایران چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر