coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تاریخ معرفی پیکسل 9a لو رفت؛ بهار آینده منتظر میان‌رده گوگل باشید

گزارش‌های جدیدی منتشر شده که به عرضه سری پیکسل 9 اشاره دارند. اما نکته‌ای که در این اخبار جلب توجه می‌کند، تاریخ معرفی پیکسل 9a است. طبق گزارش‌ها گوگل قصد دارد، مدل میان‌رده این سری از پیکسل‌ها را زود‌تر از همیشه و در مارس 2025 به بازار عرضه کند.

به‌گزارش 9to5google، گوگل در سال‌های گذشته، برنامه معرفی گوشی‌هایش جدیدش را تغییر داده؛ مثلا سری پیکسل 9 به جای ماه اکتبر (مهر) در اوت 2024 عرضه شد. حتی خیلی قبل‌تر از عرضه اندروید 15. بعلاوه شایعات دیگری نیز وجود دارند که به عرضه زودهنگام اندروید 16 اشاره دارند.

راهنمای خرید تکراتو

تاریخ معرفی پیکسل 9a برای ماه مارس برنامه‌ریزی شده است

طبق گزارش‌هایی که منابع مختلف منتشر کرده‌اند، گوگل تاریخ معرفی پیکسل 9a را برای اواسط ماه مارس 2025 برنامه‌ریزی کرده و در آن زمان در دسترس قرار خواهد گرفت. این اتفاق انتشار اطلاعات و نمونه‌های اولیه این گوشی را توجیه می‌کند.

معمولا در سری پیکسل‌ها مدل «a» عرضه ی غیر قابل پیش‌بینی‌ای داشته؛ مثلا پیکسل 3a در رویداد Google I/O سال 2019 معرفی شد. اما معرفی مدل‌های بعدی پیکسل 4a و پیکسل 5a به دلیل همه‌گیری کرونا به تعویق افتاد. این روند در سال‌های اخیر ادامه داشت. بطوریکه پیکسل 6a  در ژوئیه 2022 و پیکسل 7a در رویداد I/O سال 2023 معرفی شدند.

در آخر و طبق این گزارش، به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد از این پس مدل‌های بعدی مانند پیکسل 10a را نیز در ماه مارس 2026 عرضه کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر