coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مایکروسافت با یک گوشی تاشوی 360 درجه وارد بازار رقابت می‌شود

احتمالا مایکروسافت برای ورود دوباره به بازار گوشی‌های موبایل برنامه‌ریزی می‌کند. پتنتی که اخیرا منتشر شده، این احتمال را سر زبان‌ها انداخته است. در این پتنت، طرحی از گوشی تاشوی 360 درجه مایکروسافت دیده می‌شود.

مایکروسافت این پتنت را در ماه فوریه به دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) ارائه کرده بود؛ اما به‌تازگی در فضای آنلاین سر و صدا کرده است. این پتنت نشان می‌دهد گوشی جدید مایکروسافت، شباهت زیادی به نوت‌بوک دارد که به‌صورت افقی تا می‌شود؛ مثل گلکسی زد فولد 6. به نظر می‌رسد گوشی تاشوی مایکروسافت هم مثل زد فولد 6 به‌صورت تخت تا می‌شود و یک نمایشگر خارجی دارد. البته، ابعاد دستگاه و اندازه نمایشگر آن مشخص نیست.

راهنمای خرید تکراتو

پتنت گوشی تاشوی 360 درجه مایکروسافت

به گزارش mspoweruser، این پتنت نشان می‌دهد که دستگاه تاشو دارای شکاف‌هایی در لایه‌ی شیشه‌ای کاور و پنل پشتی است که باعث می‌شود دستگاه به‌راحتی و بدون چین‌خوردگی، خم شود. این چالشی‌است که حتی بهترین گوشی های تاشو نیز با آن روبه‌رو هستند.

چیزی که ممکن است گوشی تاشوی مایکروسافت را از گوشی‌های رقیبی مثل گوگل پیکسل 9 پرو فولد و وان پلاس اوپن متمایز کند، این است که این گوشی می‌تواند از هر دو طرف تا شود. این یعنی گوشی تاشوی 360 درجه مایکروسافت انعطاف‌پذیری بیشتری خواهد داشت و به همین دلیل، می‌‌تواند کاربردهای بیشتری را ارائه کند. مثلا کاربران می‌توانند از آن به‌عنوان یک نمایشگر ثانویه استفاده کنند.

این پتنت هیچ اشاره‌ای به مشخصات احتمالی این گوشی نکرده؛ با این حال می‌تواند گزینه خوبی برای ورود نوآوری به حوزه گوشی‌های تاشو باشد. به نظرم اگر این گوشی از اکوسیستم مایکروسافت و سیستم‌عامل ویندوز برخوردار باشد، می‌تواند توجه طیف گسترده‌ای را به خود جلب کند. اما نظر شما چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر