coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اپل از انتشار گزارش مالی 2024 خود در شب هالووین خبر داد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اپل گزارش مالی 2024 خود را در شب هالووین ارائه می‌دهد. در جریان کنفرانس مالی بعدی اپل مدیران ارشد این شرکت، در خصوص دستاوردهای فصل آخر سال 2024 توضیحاتی را ارائه می‌دهند.

غول فناوری آمریکایی که به‌تازگی از مجموعه جدید آیفون 16 خود، رونمایی کرده قصد دارد، کنفرانس مالی 2024 خود را شب هالووین برگزار کند. به گزارش appleinsider، اپل قصد دارد گزارش مالی 2024 خود را بامداد 11 آبان ساعت 00:30 به وقت ایران، همزمان با شب هالووین ارائه دهد.

راهنمای خرید تکراتو

کنفرانس مالی بعدی اپل در شب هالووین برگزار می‌شود

در جریان کنفرانس مالی بعدی اپل مدیران ارشد این شرکت از جمله تیم کوک (مدیرعامل) و لوکا ماستری (مدیر ارشد مالی) توضیحاتی در خصوص دستاوردهای اپل در فصل آخر سال 2024 ارائه می‌دهند. شما می‌توانید این کنفرانس را از وب‌سایت رسمی اپل مشاهده کنید.

غول فناوری آمریکایی در کنفرانس مالی قبلی خود پیش بینی کرد که احتمالا درآمدش در فصل آخر سال 2024، شبیه به ماه قبلی‌اش خواهد بود. اگر اینطور شود اپل نسبت به مدت مشابه سال 2023، رشد 5 درصدی را تجربه خواهد کرد.

کنفرانس مالی بعدی اپل در شب هالووین برگزار می‌شود

سال 2023 اپل، در فصل آخر سال موفق شد 89٫5 میلیارد دلار درآمد کسب کند. این شرکت به نسل جدید ایرپاد، اپل واچ و خانوده آیفون جدیدش بسیار امیدوار است. احتمالا بتواند امسال به درآمد 94 میلیارد دلاری دست پیدا کند.

یکی دیگر از تغییراتی که این شرکت در سال 2025 تجربه می‌کند، در بخش هیت مدیره است. احتمالا این آخرین سالی است که ما لوکا ماستری را در سمت مدیر ارشد مالی می‌بینیم. چراکه قرار است جای خود را از اولین روز سال میلادی آینده به کوان پارخ بدهد و از این پس به‌عنوان رهبر خدمات شرکتی اپل فعالیت کند.

نظر شما کاربران تکراتو درباره کنفرانس مالی بعدی اپل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر