coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ویژگی جدید One UI 7 رویت شد؛ گلکسی آواتار

سامسونگ امروز خبر جدیدی از زمان عرضه رابط کاربری One UI 7.0 منتشر کرده که بسیاری از کاربران را ناامید کرده است؛ اما در این خبر به ویژگی جدیدی به نام گلکسی آواتار هم اشاره شده است.

خیلی از کاربران منتظر بودند رابط کاربری جدید سامسونگ، کریسمس از راه برسد؛ اما غول فناوری کره‌ای در در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2024 در سن خوزه، اعلام کرد که One UI 7 اوایل سال 2025 همراه با سری جدید گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس عرضه می‌شود. جدول زمانی جدید، بسیاری کاربران را ناراحت کرده است. با این حال sammobile، گزارش جدیدی منتشر کرده که از وجود یک ویژگی جدید به نام گلکسی آواتار خبر می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

گلکسی آواتار ویژگی جدید رابط کاربری One UI 7

انتظار می‌رود رابط کاربری جدید به لطف هوش مصنوعی، قابلیت‌های جدیدی را با خود به همراه بیاورد. آنطور که گزارش‌ها می‌گویند یکی از این ویژگی‌ها گلکسی آواتار است. متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی از این قابلیت در دسترس نیست؛ اما Avatar Stickers و Avatar Camera احتمالا جز گزینه‌های این ویژگی است که به کاربران اجازه می‌دهد برای آواتارهای خود لباس طراحی کنند.

ویژگی جدید One UI 7 رویت شد؛ گلکسی آواتار

همچنین هنوز مشخص نیست که این قابلیت فقط یک نام جدید برای AR Emoji است یا یک رویکرد کاملا جدید برای آواتارهای دیجیتال. نسخه بتای One UI 7 تا پایان سال 2024 در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرند.

شاید جدول زمانی غول فناوری کره‌ای کمی شما را نگران کرده باشد، اما غول فناوری کره‌ای وعده یک رابط کاربری بهبود یافته را داده که به نظر می‌رسد ارزش صبر کردن را دارد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر