coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: این ماکت‌ها طراحی گلکسی S25 را نشان می‌دهند

یکی از افشاگران معروف با انتشار پستی در ایکس، طراحی گلکسی S25 را به نمایش گذاشته است. به نظر می‌رسد که این گوشی تفاوت زیادی با نسل قبلی خود، یعنی گلکسی S24 ندارد.

حدود سه ماه تا زمان معرفی سری گلکسی اس 25 باقی مانده است. بدیهی است که تا آن زمان، تقریبا هر روز اخبار و گزارش‌هایی درباره این گوشی‌ها منتشر شود. پیش از این، ماکت‌های گلکسی اس 25 اولترا منتشر شده بود و حالا به‌لطف ماکت‌های گلکسی اس 25، طراحی نسخه پایه‌ی این خانواده را می‌بینیم. روز گذشته هم خبری درباره تراشه‌ی این گوشی هوشمند منتشر شده بود.

راهنمای خرید تکراتو

اما ماکت‌ها چه چیزی از طراحی گلکسی S25 را فاش می‌کنند؟

طبق گفته‌ی techradar، ماکت‌ها براساس اطلاعات شماتیکی که به‌دست تولیدکنندگان قاب محافظ و لوازم جانبی می‌رسد، ساخته می‌شوند. بنابراین، تا حد زیادی نزدیک به واقعیت هستند. xleaks7، یکی از افشاگرانی است که به این ماکت‌ها دسترسی داشته و آن را به اشتراک گذاشته است.

با نگاه کردن به این عکس‌ها و مقایسه‌ی آنها با طراحی گلکسی اس 24 متوجه می‌شویم که تفاوت زیادی بین طراحی ظاهری آنها وجود ندارد. گفته شده که گلکسی اس 25 در ابعاد 7.25×70.46×146.94 میلی‌متر ساخته می‌شود که یعنی گوشی جدید، کمی کوتاه‌تر و باریک‌تر شده و ضخامت کمتری نسبت به نسل قبلی دارد.

تاکنون اخبار و شایعات مختلفی درباره گلکسی اس 25 به بیرون درز کرده است. همچنین، رندرهایی منتشر شده که با این ماکت‌های جدید همخوانی دارند.

گفته می‌شود که سامسونگ در این گوشی هوشمند از نمایشگر 6.36 اینچ استفاده خواهد کرد. علاوه‌براین، رم پایه نیز از 8 به 12 گیگابایت ارتقا پیدا کرده است. یکی از مهم‌ترین شایعاتی که در طی چند روز اخیر به گوش می‌رسد، این است که گلکسی اس 25 احتمالا آخرین گوشی از مدل‌های استاندارد سری S خواهد بود. گفته می‌شود که سری گلکسی S26 که سال 2026 معرفی می‌شود، شامل مدل‌های گلکسی اس 26 پلاس و اس 26 اولترا می‌شود و دیگر خبری از گلکسی S26 نیست.

نظر شما درباره طراحی گلکسی S25 چیست و چرا تغییر زیادی نسبت به گلکسی اس 24 دیده نمی‌شود؟ با این تفاسیر، بهتر نیست که سامسونگ نسخه پایه را از سری پرچمدار S حذف کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر