coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آپدیت جدید iOS 18 باگ مهمی را برطرف می‌کند؛ باگی که پسوردها را با صدای بلند می‌خواند!

همین حالا آپدیت جدید iOS 18 یعنی iOS 18.0.1 را دریافت کنید. اپل در این نسخه چندین مشکل جدی را برطرف می‌کنند؛ مشکلاتی که امنیت شما را به خطر می‌اندازند.

این آپدیت جدید مشکل نمایشگر و دوربین آیفون 16 را نیز برطرف می‌کند. این نسخه برای تمام گوشی‌های آیفون که واجد شرایط آی او اس 18 هستند، منتشر شده است. اپل با آپدیت جدید iOS 18 به چندین مشکل رسیدگی کرده؛ از جمله باگی که در زمان استفاده از VoiceOver، پسوردهای شما را با صدای بلند می‌خواند.

راهنمای خرید تکراتو

رفع چند مشکل جدی با آپدیت جدید iOS 18

حدود دو هفته قبل بود که iOS 18 رسما منتشر شد و چندین ویژگی جدید و بهبودیافته را در اختیار کاربران قرار داد. با این حال، نسخه اولیه‌ی این سیستم‌عامل هم مثل بسیاری از آپدیت‌های نرم‌افزاری دیگر، با چندین مشکل همراه بود. خبر خوب این است که اپل به‌سرعت دست به کار شده و نسخه‌ی جدید این سیستم عامل، یعنی iOS 18.0.1 را برای تمام کاربران منتشر کرده است. به گزارش androidauthority، در این نسخه، به بسیاری از مشکلات جدی رسیدگی شده است.

آپدیت جدید iOS 18 باگ مهمی را برطرف می‌کند

در حال حاضر،‌ آپدیت جدید iOS 18 در سراسر جهان در دسترس کاربران آیفون قرار گرفته است. یکی از مهم‌ترین باگ‌هایی که با این آپدیت برطرف می‌شود، باگی است که می‌تواند اطلاعات حساس را افشا کند. گزارش شده که هنگام استفاده از ویژگی VoiceOver در اپلیکیشن Passwords، دستگاه رمزهای ذخیره‌شده را با صدای بلند می‌خواند.

iOS 18.0.1 به غیر از باگ اپلیکیشن Passwords، مشکل مهم دیگری را برطرف می‌کند که به میکروفون اجازه می‌دهد تا چند ثانیه قبل از ظاهر شدن نشانگر ضبط، صداها را در اپلیکیشن Messages ضبط کند.

باگ میکروفون و اپلیکیشن Passwords مربوط به تمام آیفون‌هایی هستند که اخیرا آپدیت iOS 18 را دریافت کرده‌اند. اما بخش دیگری از مشکلاتی که با آپدیت جدید iOS 18 برطرف می‌شوند، مربوط به کاربرانی است که از گوشی‌های سری آیفون 16 استفاده می‌کنند.

یکی از باگ‌های مربوط به سری آیفون 16، باگی است که به‌طور موقت باعث می‌شود تا صفحه نمایش واکنشی به لمس نمایشگر نشان ندهد. باگ دیگری هم وجود دارد که اپلیکیشن دوربین را در زمان ضبط ویدیوی 4K تحت شرایطی خاص فریز می‌کند.

بد نیست اشاره کنیم که iOS 18.1 تا چند هفته‌ی آینده منتشر می‌شود و قابلیت هوش مصنوعی Apple Intelligence را در اختیار کاربران آیفون قرار می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از دریافت این نسخه، آپدیت iOS 18.0.1 را دریافت کنید. درست است که این نسخه ویژگی‌های جدیدی ندارد، اما چند باگ مهم را برطرف می‌کند.

برای دریافت آپدیت‌های جدید به بخش تنظیمات گوشی بروید و از بخش General، گزینه Software Update را پیدا کرده و گزینه Download and Install را بزنید. به یاد داشته باشید که در مدت زمان دانلود و نصب، گوشی را حتما به شارژ بزنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر