coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

با آپدیت جدید یوتیوب در بخش ویدیوهای کوتاه، رقابت این پلتفرم با تیک‌تاک شدت می‌گیرد

آپدیت جدید یوتیوب امکان آپلود ویدیوهای کوتاه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با افزودن این قابلیت، رقابت تیک‌تاک و یوتیوب وارد مرحله جدیدی می‌شود.

چند روز پیش بود که خبر حذف آثار برخی از هنرمندان مشهور از پلتفرم محبوب یوتیوب، سروصدای زیادی به‌پا کرد. کمی بعد مشخص شد که این برنامه با سازمان SESAC قرداد جدیدی را امضا کرده است. اکنون techcrunch، گزارش جدیدی منتشر کرده که از اضافه شدن قابلیت‌های جدید به این برنامه خبر می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

آپدیت جدید یوتیوب امکان انتشار ویدیوهای کوتاه را برای کاربران فراهم می‌کند

یوتیوب که تاکنون به پخش ویدیوهای طولانی شهرت داشت، اکنون قصد دارد امکانات بیشتری در اختیار کاربران خود قرار بدهد. آپدیت جدید یوتیوب قابلیت‌های جدیدی مانند آپلود ویدیوهای سه دقیقه‌ای، به‌روزرسانی پلیر Shorts و معرفی قالب‌های جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به‌روزرسانی پلیر Shorts باعث ساده‌تر شدن طراحی این بخش شده است. دکمه‌های تعامل بازدیدکنندگان اکنون حالت شیشه‌ای پیدا کرده‌ و در حاشیه ویدیوها جای داده شده‌اند. علاوه بر این، از این پس برای خواندن توضیحات ویدیو باید روی دکمه More کلیک کنید چون یوتیوب مشخصات را به‌طور کامل زیر ویدیو نشان نمی‌دهد.

با آپدیت جدید یوتیوب در بخش ویدیوهای کوتاه، رقابت این پلتفرم با تیک‌تاک شدت می‌گیرد

قابلیت بعدی که آپدیت جدید یوتیوب در اختیار کاربرای قرار می‌دهد، قالب‌های جدید در بخش Shorts است. همانطور که در تصاویر بالا می‌بینیید یک گزینه ریمیکس به یوتیوب اضافه شده که به کاربران اجازه می‌دهد بدون ترک برنامه، به قالب‌های جدید و محتوای روز دسترسی داشته باشند.

یوتیوب یک صفحه جدید هم به این بخش اضافه کرده تا کاربران ترندهای روز کشور خود را ببینند. اگر به اخبار و موضوعات روز علاقه دارید، یوتیوب کار را برای شما آسان‌تر کرده است. این قابلیت یوتیوب را از رقیبش تیک تاک متمایز می‌کند. چراکه تیک تاک این بخش را به نحوی از برنامه خود حذف کرده و آن را با بخش دیگری جایگزین کرده است.

ویژگی دیگری که در آپدیت جدید یوتیوب در دسترس کاربران قرار گرفته، به آنها امکان می‌دهد پیش‌نمایشی از نظرات و قابلیت کنترل نمایش ویدیوهای کوتاه را در بخش فید مشاهده کنند.

آنطور که مشخص است این پلتفرم محبوب با کمک مدل هوش مصنوعی Veo گوگل، به کاربران در تولید ویدیوهای خلاقانه‌تر کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر