coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اندروید امروز به یکی از بهترین مرورگرهای آیفون مجهز شد

یکی از بهترین مرورگرهای آیفون از انحصار درآمد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اکنون کاربران اندرویدی هم می‌توانند از مرورگر Arc Search استفاده کنند.

androidauthority، گزارش جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد Arc Search یکی از بهترین مرورگرهای آیفون، اکنون در اختیار کاربران اندرویدی هم قرار گرفته است.

راهنمای خرید تکراتو

یکی از بهترین مرورگرهای آیفون در اختیار کاربران اندرویدی قرار می‌گیرد

آنطور که مشخص است فروشگاه پلی‌استور از امروز مورخ 13 مهرماه، این مرورگر را برای دانلود در اختیار کاربران اندرویدی قرار می‌دهد. وجود قابلیت Browse for Me باعث شده آرک سرچ به عنوان یکی از بهترین مرورگرهای آیفون شناخته شود. البته ممکن است مشکلاتی مانند توهم هوش مصنوعی در آن دیده شود. با اینحال همچنان یک قابلیت مفید محسوب می‌شود.

اندروید امروز به یکی از بهترین مرورگرهای آیفون مجهز شد

این مرورگر محبوب با کمک هوش مصنوعی، خلاصه‌ای از موضوع مورد نظر شما جمع‌آوری کرده و با لینک‌های مرتبط در اختیارتان قرار می‌دهد.

البته این تنها ویژگی بهترین مرورگرهای آیفون نیست. نسخه موبایلی Arc Search، قابلیت‌هایی مانند مسدودسازی تبلیغات و ردیاب‌ها، بایگانی خودکار تب‌های قدیمی، قابلیت خلاصه‌سازی صفحات وب و همگام‌سازی بین دستگاه‌های مختلف با نسخه‌های دیگر Arc را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر