coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

زمان انتشار One UI 7 مشخص شد؛ نسخه پایدار در سال 2025 منتشر می‌شود  

کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسسونگ شب گذشته برگزار شد. این غول کره‌ای در این رویداد رسما از زمان انتشار One UI 7 خبر داد و اعلام کرد نسخه پایدار این نسخه رابط کاربری در سال 2025 منتشر می‌شود.

این نسخه قرار است همزمان با معرفی سری گلکسی S25 سامسونگ کارش را آغاز کرد. بسیاری از کاربران سامسونگ بی‌صبرانه منتظر رابط کاربری جدید هستند و ممکن است چند نفری با شنیدن این خبر نا امید شوند. چون از شواهد پیداست که انتشار One UI 7 بیشتر از آنچه که تصور می‌کردیم طول کشیده است.

راهنمای خرید تکراتو

به گزارش gizmochina، سامسونگ برنامه‌ی انتشار نسخه پایدار One UI 7 را به تعویق انداخته تا تمام جوانب را بررسی کند و تجربه‌ای روان را در اختیار کاربران قرار دهد.

زمان انتشار One UI 7 در سال 2024 نخواهد بود

سامسونگ در حال حاضر روی نسخه بتای One UI 7 کار می‌کند. اما این نسخه چه زمانی آماده می‌شود؟ سامسونگ در رویداد شب گذشته اعلام کرد که نسخه بتای One UI 7 تا قبل از پایان سال 2024 منتشر می‌شود. نسخه‌های اولیه‌ی این نسخه در دسترس کاربران سری گلکسی اس 24 و احتمالا گلکسی اس 23 قرار می‌گیرد. البته، نسخه بتا محدود به مدل‌های سری S نیست. بلکه انتظار داریم گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ مثل گلکسی زد فولد و فلیپ 6 نیز تا قبل از پایان سال 2024 این نسخه را دریافت کنند.

زمان انتشار One UI 7 در سال 2024 نخواهد بود

بسیاری افراد به‌شدت منتظر One UI 7 هستند. چون گفته شده که این نسخه از چندین ویژگی جدید برخوردار شده و از چند جهت،‌ برای گوشی‌های سامسونگ بهینه‌سازی شده است. احتمالا سامسونگ برای بررسی دقیق‌تر این نسخه از رابط کاربری، عجله‌ ندارد و با صبر و حوصله، تمام مشکلات احتمالی را بررسی خواهد کرد. به این ترتیب، می‌توانیم مطمئن باشیم که نسخه نهایی بدون باگ یا مشکل خاصی به دست کاربران می‌رسد.

نظر شما درباره ویژگی‌های رابط کاربری One UI سامسونگ چیست؟ آیا این کمپانی با ویژگی‌های نرم‌افزاری خود توانسته شما را راضی نگه دارد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر