coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

سامسونگ نام تمام رابط کاربری‌های خود را به One UI تغییر می‌دهد؛ یکپارچه شدن رابط‌ کاربری سامسونگ

کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ (SDC) شب گذشته برگزار شد. در جریان این رویداد مشخص شد که تمام رابط‌ کاربری سامسونگ یکپارچه شده و از این پس به نام One UI شناخته می‌شوند.

سامسونگ شب گذشته کنفرانس توسعه‌دهندگان را برگزار کرد. غول فناوری کره‌ای، در جریان این رویداد توضیحاتی در خصوص رابط کاربری One UI 7 جدید خود ارائه داد. اکنون androidauthority، گزارش جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد تمام رابط‌ کاربری‌های سامسونگ یکپارچه می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

رابط‌ کاربری سامسونگ یکپارچه می‌شود

به نظر می‌رسد قبل از آمدن رابط کاربری One UI 7 با ویژگی‌های جدیدش، سامسونگ قصد دارد تغییراتی در تمام رابط کاربری‌های خود ایجاد کند.

در حال حاضر این تولیدکننده، از نام‌های مختلفی برای رابط کاربری سایر محصولات خود مانند تبلت، تلویزیون و لوازم خانگی استفاده می‌کند؛ اما اکنون تصمیم گرفته نام تمام رابط کاربری‌های خود را به One UI تغییر بدهد. این نام تاکنون فقط برای رابط کاربری گوشی‌های همراه استفاده می‌شد.

سامسونگ نام تمام رابط کاربری‌های خود را به One UI تغییر می‌دهد؛ یکپارچه شدن رابط‌ کاربری سامسونگ

غول فناوری کره‌ای اعلام کرده همچنان به ارائه هفت سال پشتیبانی نرم‌افزاری برای محصولاتش پایبند است. استفاده از نام‌های محتلف موجب بی‌نظمی اکوسیستم این شرکت شده بود که یکپارچه شدن تمام رابط‌ کاربری سامسونگ این مشکل را از بین می‌برد.

در جریان این مراسم، زمان عرضه رابط کاربری جدید سامسونگ هم مشخص شد. نسخه پایدار رابط کاربری One UI 7 هم قرار است اوایل سال 2025 هم‌زمان با معرفی سری گلکسی اس 25 عرضه شود. نسخه بتای آن هم قبل از پایان سال 2024 در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر