coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ترافیک بی‌سابقه تلگرام در روزهای اخیر؛ تلگرام ممکن است با اختلال روبه‌رو شود

احتمالا شما هم طی چند روز اخیر با ترافیک بی‌سابقه تلگرام مواجه شده‌اید. این پیام‌رسان محبوب هم این موضوع را تایید و توضیحاتی در این خصوص ارائه کرده است.

تقریبا هرروز اخباری از پیام‌رسان محبوب تلگرام و بنیان‌گذارش به گوش می‌رسد. ساعاتی پیش اخبار جدیدی منتشر شد که نشان می‌داد تغییر سیاست‌های تلگرام، باعث شده گروه هکری IRLeaks به فعالیت خود پایان بدهد. به گزارش تجارت نیوز، تلگرام اکنون توضیحاتی در خصوص مشکلات چند روز اخیر، ارائه داده است.

راهنمای خرید تکراتو

علت ترافیک بی‌سابقه تلگرام چیست؟

آنطور که مشخص است طی چند روز اخیر، دسترسی برخی از کاربران به تلگرام با مشکل مواجه شده است. اکنون این پیام‌رسان محبوب هم این موضوع را تایید و توضیحاتی را در این باره ارائه داده است.

ترافیک بی‌سابقه تلگرام در روزهای اخیر؛ تلگرام ممکن است با اختلال روبه‌رو شود

تلگرام در بیانیه خود توضیح داد:

با توجه به اتفاقات اخیر در خاورمیانه، به ویژه در اسرائیل، لبنان و ایران، تلگرام ترافیک بی سابقه ای را تجربه کرد. در چند روز گذشته، برخی از کاربران ممکن است با مشکلات اتصال موقت و مشکلات دسترسی به رسانه مواجه شده باشند. با تلاش تیم فنی ما، تلگرام در اکثر کشورها در دسترس باقی ماند و اکنون همه مشکلات به طور کامل حل شده است. ما برای هر گونه ناراحتی عذرخواهی می کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ترافیک بی‌سابقه تلگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر