coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طرح فروش دیگنیتی پرایم مهر 1403 ؛ [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش دیگنیتی پرایم مهر 1403 توسط بهمن موتور اعلام شد. این طرح فروش ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که توسط وزارت صمت اولویت‌بندی شده‌اند.

بهمن موتور، درجدیدترین طرح فروش خود به سراغ یکی از برترین کراس‌اوورهای خود رفته است. قطعاً نسبت به دیگنیتی پرایم و پرستیژ اطلاعاتی در دست دارید. این خودرو به همراه فیدلیتی پرایم و پرستیژ دو خودرو حاضر در سبد فروش بهمن موتور هستند که معمولاً طرح‌های فروششان به اتفاق هم توسط بهمن موتور منتشر می‌شود. اما در طرح فروش دیگنیتی پرایم مهر 1403 فقط این مدل خودرو فعال است و متقاضیان اولویت‌بندی شده توسط وزارت صمت می‌تواند برای واریز وجه خودرو اقدام کنند. در ادامه با جزئیات شرایط فروش دیگنیتی پرایم همراه ما باشید.

راهنمای خرید تکراتو

جزئیات طرح فروش دیگنیتی پرایم مهر 1403

بهمن موتور با انتشار بخشنامه فروش دیگنیتی پرایم ، به اطلاع متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای داخلی و نمایندگان فروش این شرکت رساند که پیرو اولویت‌بندی وزارت صنعت، معدن و تجارت، امکان واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام این افراد در سایت فروش بهمن موتور فراهم شده است. متقاضیان این طرح فقط متقاضیان عادی بوده که پیش‌تر در شرایط فروش فوق‌العاده دیگنیتی پرایم شرکت کرده بودند.

براساس بخشنامه فروش بهمن موتور ، منتخبین این طرح از سات 10 صبح روز دوشنبه، 16 مهر تا ساعت 24 روز سه‌شنبه، 24 مهر 1403 مهلت دارند، مبلغ خودرو را به حساب شرکت واریز کنند. ضمناً این مدت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

همچنین طبق اطلاعیه، متقاضیان باید جهت ثبت‌نام به سایت فروش محصولات بهمن موتور به آدرس https://bahman.iranecar.com/ مراجعه کنند. همچنین مراتب و جزئیات از طریق پیامک به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

قیمت دیگنتی پرایم 1 میلیاردو 546 میلیون و 806 هزار تومان بوده و پس از واریز وجه، خودرو هفته اول اسفند 1403 به خریداران تحویل داده خواهد شد.

جزئیات طرح فروش دیگنیتی پرایم مهر 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط فروش کراس‌اوور دیگنیتی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر