coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گلکسی S24 FE اولین آپدیت نرم‌افزاری را دریافت می‌کند

اولین آپدیت نرم‌افزاری گلکسی S24 FE برای کاربران اروپایی و آفریقایی منتشر شد. سامسونگ به‌زودی این آپدیت را برای سایر مناطق و کشورها نیز منتشر می‌کند.

سامسونگ کمتر از دو هفته قبل، نسل جدید گوشی Fan Edition را معرفی و روند ثبت سفارش آن را آغاز کرد. این گوشی احتمالا به‌دست مشتریانی که آن زمان ثبت سفارش کرده‌اند رسیده است. به گزارش sammobile، این افراد حالا می‌توانند اولین آپدیت نرم‌افزاری گلکسی S24 FE را دریافت کنند. البته، فعلا فقط کاربران اروپایی و آفریقایی.

راهنمای خرید تکراتو

انتشار اولین آپدیت نرم‌افزاری گلکسی S24 FE

این آپدیت با نسخه سفت‌افزار S721BXXS2AXI5 منتشر شده که یک آپدیت نرم‌افزاری کوچک است. همچنین، شامل بسته امنیتی سپتامبر 2024 می‌شود و 67 آسیب‌پذیری امنیتی را که در نسخه اصلی نرم‌افزار کشف شده بود، برطرف می‌کند.

این آپدیت را می‌توان با دنبال کردن مسیر زیر، پیدا و دانلود کرد:

Settings> Software updates> Download and Install

ادامه مطلب را بعد از ویدیوی آنباکسینگ گلکسی اس 24 اف ای بخوانید.

گلکسی S24 FE به‌طور پیش‌فرض، اندروید 14 و One UI 6.1 را اجرا می‌کند. این اولین گوشی از سری مدل‌های فن ادیشن است که تا 7 سال شامل برنامه‌های آپدیت سیستم‌عامل می‌شود. این یعنی تا سال 2030 که اندروید 21 منتشر می‌شود، به‌روز باقی می‌ماند.

چه چیز جدیدی در گلکسی S24 FE وجود دارد؟

این گوشی هوشمند از چند نظر نسبت به نسل قبلی خود، یعنی گلکسی S23 FE ارتقاء یافته است. پنل‌های شیشه‌ای این اسمارت‌فون قوی‌تر شده‌اند. نمایشگر آن روشن‌تر شده (1900 در مقابل 1450 نیت) و نمایشگر بزرگتری دارد. همچنین، پردازنده اگزینوس 2400e آن سریع‌‌تر شده و از باتری بزرگتری بهره می‌برد.

تنظیمات دوربین گلکسی اس 24 اف ای تفاوتی با نسل قبلی ندارد. این دستگاه می‌تواند ویدیوهای 8K را با سرعت 30 فریم‌درثانیه ضبط کند و از سیستم پردازش تصویر و ویدیوی بهتری نسبت به اس 23 اف ای برخوردار شده است.

نظر شما درباره پشتیبانی نرم‌افزاری سامسونگ چیست؟ این کمپانی همیشه به ارائه‌ی پشتیبانی نرم‌افزاری خوب مشهور بوده؛ اما نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید عملکرد سامسونگ در این زمینه مناسب است؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر