coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ایلان ماسک برای اولین بار در رویداد انتخاباتی ترامپ شرکت کرد

به‌تازگی همایش انتخاباتی ترامپ نامزد حزب جمهوری‌خواه در شهر باتلر پنسیلوانیا برگزار شد. پیش از این نیز رئیس جمهور سابق ایالات متحده گردهمایی‌هایی تشکیل داده بود اما این‌بار حضور ایلان ماسک در رویداد انتخاباتی ترامپ آن هم برای اولین بار توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.

ترامپ در جمع هوادارانش به احترامی که در گذشته جهانیان برای ایالات متحده قائل بودند اشاره کرد و گفت: الان شرایط تغییر کرده و «همه به ما می‌خندند.» وی همچنین به مسئله امنیت مرزها اشاره کرد و گفت: «ما خواستار مرزهای باز نیستیم و امنیتی که چهار سال پیش داشتیم را دوباره می‌خواهیم.» ( برای یادآوری؛ زمانی که ترامپ رئیس جمهور بود، مرزهای ایالات متحده بر روی مهاجرین بسته و حتی دیواری بین کشور خود و مکزیک ایجاد شد.)

راهنمای خرید تکراتو

نظرسنجی‌های جدید: کامالا هریس کمی از ترامپ پیشی گرفته است

به گزارش nytimes، به نظر می‌رسد در نظرسنجی‌های اخیر، کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمرریکا (جو بایدن) با 50 درصد محوبیت، با اختلاف کمی از ترامپ جلوتر است. ترامپ در طی سخنرانی، دولت فعلی آمریکا را ضعیف توصیف کرد که به شهرت جهانی آمریکا آسیب وارد می‌کند.

دونالد ترامپ در جریان این رویداد بیان کرد که اگر او رئیس جمهور آمریکا می‌بود، جنگ‌های اوکراین و غزه پیش نمی‌امد و دولت بایدن را به حمایت از اسرائیل بدون آنکه به راه‌حل‌های مسالمت‌آمیز در خاورمیانه بیاندیشد، متهم کرد.

ترامپ می‌گوید با رهبران کشورهای مختلف مانند روسیه و چین روابط حسنه‌ای دارد و قول دارد که در صورت پیروزی در انتخابات ماه نوامبر، سریعا به جنگ اوکراین پایان خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر