coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس احتمالا به دایمنسیتی 9400 مجهز می‌شوند!

سامسونگ احتمالا در گوشی‌های گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس از تراشه دایمنسیتی 9400 استفاده می‌کند. با توجه به مشکلات سامسونگ در تولید تراشه اگزینوس 2500، به احتمال زیاد این خبر صحت دارد.

به گزارش gizmochina، جزئیات جالبی در بیانیه Google Deepmind دیده شده که احتمال استفاده از تراشه پرچمدار مدیاتک در گوشی‌های گلکسی را تقویت می‌کند. اگر این خبر درست باشد، یک پیشرفت بزرگ در مقایسه با تراشه‌های اگزینوس سامسونگ خواهد بود. اخیرا گزارش شده که سامسونگ در تولید تراشه‌ اگزینوس 2500 با مشکل روبه‌‌رو شده است. همچنین، رویترز گزارش کرده این کمپانی قصد ندارد بخش تجارت تراشه خود را توسعه داده و با فروش بخشی از آن، این بخش از کسب‌وکار خود را گسترش دهد.

راهنمای خرید تکراتو

در هر حال،‌ استفاده از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 9400 به‌نفع کاربران خواهد بود. با ما همراه شوید تا جزئیات این خبر را با شما به اشتراک بگذاریم.

آیا گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس به دایمنسیتی 9400 مجهز می‌شوند؟

گوگل به‌ گمانه‌زنی‌ها درباره تراشه سری گلکسی اس 25 دامن زده است. در بیانیه‌ Google Deepmind که 26 سپتامبر منتشر شده، AlphaChip به چند مورد اشاره کرده؛ اما چیزی که بیشتر از همه جلب توجه می‌کند، مربوط به تراشه پرچمدار مدیاتک در گوشی‌های سامسونگ است. در بخشی از این بیانیه آمده: مدیاتک یکی از برترین شرکت‌های طراحی تراشه در جهان، AlphaChip را گسترش داد تا سرعت توسعه پیشرفته‌ترین تراشه‌های خود، مانند تراشه دایمنسیتی پرچمدار فایوجی را که در گوشی‌های سامسونگ استفاده می‌شوند، افزایش دهد و در عین حال، قدرت و عملکرد تراشه‌ خود را بهبود ببخشد.

گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس احتمالا به دایمنسیتی 9400 مجهز می‌شوند

سامسونگ هیچ‌وقت از تراشه‌های دایمنسیتی سری 9000 در گوشی‌های پرچمدارش استفاده نکرده است. اگر این خبر درست باشد، به احتمال زیاد گوشی‌های گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس به تراشه دایمنسیتی 9400 مجهز می‌شوند.

سامسونگ همیشه گوشی‌های پرچمدار سری S را با تراشه‌های اگزینوس و اسنپدراگون به بازار عرضه کرده است. اما به نظر می‌رسد که این روند با سری گلکسی اس 25 تغییر خواهد کرد. سامسونگ برای اولین‌بار از تراشه‌های پرچمدار سری 9000 استفاده می‌کند. این یعنی کاربران با مشکلات ناکارآمدی و عملکرد پایین تراشه اگزینوس روبه‌رو نخواهند شد.

سامسونگ در تبلت‌های سری گلکسی تب اس 10 که اخیرا معرفی شده‌اند، از تراشه دایمنسیتی 9300 پلاس استفاده کرد. این در حالی است که تمام تبلت‌های پرچمدار سامسونگ تا قبل از این، به پردازنده‌های کوالکام مجهز می‌شدند. این موضوع هم نشانه‌ی دیگری است که به‌نوعی استفاده از دایمنسیتی 9400 در گوشی‌های گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس را تایید می‌کند.

نظر شما درباره تراشه دایمنسیتی در گوشی‌های سری گلکسی اس 25 چیست؟ آیا تجارت تراشه سامسونگ را شکست‌خورده می‌دانید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر