coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

واردات تویوتا کمری 2025 آغاز شد؛ عرضه در سامانه یکپارچه

خبر رسیده که واردات تویوتا کمری 2025 آغاز شده است. سدان ژاپنی جذاب محبوب قرار است در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه شود.

شب گذشته اتوخسروانی میزبان یکی از بهترین سدان‌های تاریخ صنعت خودروسازی بود؛ سدانی که توسط شرکت تازه تأسیس نگین تندیس الماس وارد و به معرض دید اهالی رسانه و فعالین صنعت خودرو گذاشته شد. مراسم رونمایی از تویوتا کمری 2025 به نوع خود یکی از جذاب‌ترین مراسمات رونمایی از خودروهای جدید در ایران بود که این می‌تواند یک اتفاق مثبت محسوب شود.

راهنمای خرید تکراتو

پس از گذشت کمتر از 24 ساعت از مراسم رونمایی، خبر رسیده که واردات تویوتا کمری 2025 آغاز شده و این خودرو به زودی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه خواهد شد.

نکته‌ای که باید بدانید این است که مدتی است درخصوص بسته شدن سامانه یکپارچه و عدم موفقیت دولت در سرپا گذاشتن این سامانه می‌شنویم. اما فعلاً سامانه مخصوص خودروهای وارداتی و جانبازان همچنین سامانه یکپارچه خودروهای برقی و هیبریدی به قوت خواهد باقی است.

آغاز واردات تویوتا کمری 2025

در دور جدید واردات خودرو ، جای خالی بسیاری از محصولات باسابقه و محبوب در بازار ایران نظیر تویوتا کمری، تویوتا راو ۴، هیوندای سوناتا و … به شدت حس می‌شد. به دنبال این قضیه پس از گذشت بیش از 1 سال از اولین دور واردات خودرو به کشور (اسفند 1401)، مسیر عرضه این دست خودروها برای جانبازان هموار شد و به دلیل تغییر در محدودیت‌های ارزی تعیین شده، تقریباً امکان واردات تمامی آنها به وجود آمد.

آغاز واردات تویوتا کمری 2025

حال که واردات تویوتا کمری جدید آغاز شده، به زودی می‌توانیم شاهد عرضه این خودرو در سامانه یکپارچه باشیم؛ پس بهتر است که از همین امروز پول‌هایتان را ذحیره کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص واردات سدان جذاب تویوتا چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر