coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

این قاب محافظ از شباهت طراحی شیائومی 15 به نسل قبلی خبر می‌دهد

به‌تازگی عکس‌هایی از یک قاب محافظ منتشر شده که نشان می‌دهد طراحی شیائومی 15 شبیه به گوشی نسل قبلی، یعنی شیائومی 14 خواهد بود.

به گزارش xiaomitime، یک فروشنده قاب محافظ تصویری از قاب شیائومی 15 را در ویبو منتشر کرده است. این خبر که در آستانه‌ی رونمایی از سری شیائومی 15 منتشر شده، توجه‌ها را به سمت طراحی و ظاهر پرچمدار بعدی شیائومی جلب کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

قاب محافظی که طراحی شیائومی 15 را فاش کرد

به نظر می‌رسد که شیائومی از همان فرم فاکتور شیائومی 14 برای طراحی گوشی جدیدش استفاده کرده است. البته، سخت‌افزارهای داخلی ارتقاء یافته‌اند و تفاوت‌های جزئی هم در ظاهر این گوشی‌ها وجود دارد.

فروشنده‌ی این قاب محافظ، به برخی ویژگی‌های آن اشاره کرده است:

  • فرایند چند لایه: این قاب در یک فرایند چند لایه ساخته شده که به معنی مقاومت بالا است و اطمینان می‌دهد که گوشی در عین زیبایی ظاهری، به‌خوبی محافظت می‌شود.
  • ضد گردوغبار و کلید‌های فلزی مستقل: این قاب محافظ از کلیدهای فلزی برخوردار شده که بازخوردهای لمسی سریع و واضح را به کاربر ارائه می‌دهد.
  • تکسچر: این فروشنده به تکسچر قاب نیز اشاره کرده و گفته است که حس باکیفیتی را ارائه می‌کند.

همانطور که گفتیم، به نظر می‌رسد شباهت‌هایی در طراحی کلی این گوشی‌ها دیده می‌شود؛ اما تفاوت‌های کلیدی هم وجود دارند. در مجموع، ظاهرا شیائومی به همان زبان طراحی قبلی پایبند بوده و امسال، بیش از هر چیزی روی ارتقاء سخت‌افزاری و بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری تمرکز کرده است.

تاریخ معرفی شیائومی 15

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که شیائومی در ماه اکتبر 2024 (مهر تا اوایل آبان) از گوشی‌های شیائومی 15، شیائومی 15 پرو و شیائومی میکس فلیپ رونمایی خواهد کرد. همچنین، احتمالا در این رویداد از چند تبلت و ساعت هوشمند نیز رونمایی می‌شود.

نظر شما درباره شباهت طراحی شیائومی 15 و 14 چیست؟ آیا این موضوع شما را نا امید می‌کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر