coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گلکسی زد فولد 2 دیگر آپدیت‌های امنیتی دریافت نمی‌کند

متاسفانه نام گلکسی زد فولد 2 در لیست دستگاه‌های واجد شرایط برای دریافت به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری سامسونگ دیده نمی‌شود.

خیر بد اینکه گلکسی زد فولد 2، یکی از گوشی‌های تاشدنی محبوب سامسونگ، دیگر قرار نیست به‌روزرسانی امنیتی دریافت کند. سامسونگ قول ارائه سه به‌روزرسانی بزرگ اندرویدی را برای پرچمدار خود داده بود، که به آن عمل کرد. این گوشی هوشمند که سال 2020 عرضه شد، آخرین ارتقای سیستم عامل یعنی اندروید 13 را در سال گذشته میلادی دریافت کرد.

راهنمای خرید تکراتو

به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری گلکسی زد فولد 2 به پایان رسید

به گزارش sammobile، گلکسی زد فولد 2 آخرین به‌روزرسانی رابط کاربری خود که نسخه‌ی ۵/۱/۱ بود، اواخر سال 2023 دریافت کرد. از آن زمان تاکنون این دستگاه فقط به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کرد، که دیگر آن هم پایان یافته است.

گلکسی زد فولد 2 دیگر آپدیت‌های امنیتی دریافت نمی‌کند

البته ممکن است گلکسی زد فولد 2 در برخی از مناطق آخرین به‌روزرسانی امنیتی خود را کمی بعد دریافت کند؛ اما آنچه مشخص است این است که با پایان یافتن سال جاری میلادی، ارائه به‌روزرسانی‌های امنیتی برای این دستگاه هم به پایان می‌رسد. اگر شما گلکسی زد فولد 2 دارید بهتر است از آخرین به‌روزرسانی نرم افزاری خود استفاده کنید.

اما اگر قصد دارید گوشی خود را ارتقا بدهید، گلکسی زد فولد 6 می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. چراکه این گوشی هوشمند یکی از پرچمداران جدید سامسونگ است و تا هفت سال دیگر اندروید، رابط کاربری One UI و به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کند. البته توجه داشته باشید، گرچه گلکسی زد فولد 6 قابلیت‌های بسیار خوبی را ارائه می‌دهد اما خانواده‌ی فولد مانند پرچمداران سری اس، سال به سال ارتقا پیدا نمی‌کنند.

البته این بدان معنا نیست که عمر گوشی هوشمند شما به پایان رسیده است، شما همچنان می‌توانید از گلکسی زد فولد 2 خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر