coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ظاهرا اسنپدراگون 8 الیت کارش را با وان پلاس 13 آغاز خواهد کرد [+ویدیو]

به‌تازگی تیزری منتشر شده که بحث درباره تراشه اسنپدراگون 8 الیت و اولین گوشی که به این تراشه مجهز می‌شود را داغ کرده است.

به گزارش gizmochina، گزارش‌های قبلی حاکی از آن بودند که شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو اولین گوشی‌هایی خواهند بود که به تراشه اسنپدراگون 8 الیت مجهز می‌شوند؛ اما حالا به نظر می‌رسد که وان  پلاس 13 زودتر از پرچمداران دیگر از این تراشه برخوردار می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

تیزر جدید در اکانت رسمی اسنپدراگون در ویبو منتشر شده است.

آیا وان پلاس 13 اولین گوشی خواهد بود که به اسنپدراگون 8 الیت مجهز می‌شود؟

هایلات اصلی این تیزر، گوشی هوشمندی است که از جزیره دوربین دایره‌ای در سمت چپ بالای پنل پشتی بهره می‌برد. در جایی از این ویدیو به برند وان پلاس اشاره نشده، اما با توجه به طراحی گوشی می‌توان حدس زد که این همان وان پلاس 13 است.

دیجیتال چت استیشن هم با انتشار پستی، به گمانه‌زنی‌ها درباره این گوشی دامن زده است. او قبلا گفته بود که نام رسمی تراشه‌ی پرچمدار جدید کوالکام، اسنپدراگون 8 نسل 4 نیست و این کمپانی قصد دارد تراشه جدیدش را با نام اسنپدراگون 8 الیت معرفی کند. نکته جالب‌‌تر این است که او مدعی شده اسمارت‌فونی که در تیزر کوالکام دیده می‌شود‌، یک طرح اولیه از اسنپدراگون 8 الیت است که طرحی شبیه به وان پلاس 13 دارد. بنابراین، همچنان این پرسش مطرح است آیا اسنپدراگون 8 الیت کارش را با پرچمدار وان پلاس شروع می‌کند؟

با توجه به ادعای دیجیتال چت استیشن، نمی‌توان پاسخ این سوال را به‌طور قطعی مشخص کرد. شرکت‌های وان پلاس و کوالکام تاکنون حرفی در این‌باره نزده و این موضوع را تایید نکرده‌اند. با این حال، مدت زیادی تا معرفی پرچمداران جدید چینی باقی نمانده و خیلی زود مشخص می‌شود که اسنپدراگوان 8 الیت کارش را با کدام گوشی آغاز می‌کند.

دیدگاه شما درباره این گمانه‌زنی‌ها چیست؟ سال گذشته، شیائومی 14 و 14 پرو اولین گوشی‌هایی بودند که از اسنپدراگون 8 نسل 3 برخوردار شدند؛ آیا امسال هم همین روند تکرار می‌شود؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر