coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شرایط فروش ویژه سانگ یانگ موسو گرند خان [+ قیمت و بخشنامه فروش]

صنایع خودروسازی ایلیا، شرایط فروش ویژه سانگ یانگ موسو گرند خان را اعلام کرد. این اولین طرح فروش موسو خان است که امکان پرداخت در 3 مرحله را دارد.

اولین شرایط فروش ویژه سانگ یانگ موسو گرند خان توسط شرکت صنایع خودروسازی ایلیا اعلام شد. خودرو موسو خان، یک خودرو پیکاپ آفرودی از کره جنوبی است که قرار است به زودی در خیابان‌های ایران خودنمایی کرده و با رقبای ژاپنی و چینی خود رقابت کند.

راهنمای خرید تکراتو

در بخشنامه فروش موسو خان آمده است که متقاضیان می‌توانند وجه خودرو را در 3 مرحله به حساب شرکت واریز کنند. این یعنی خودرو می‌تواند شرایط اقساطی هم داشته باشد؛ البته فروشنده چیزی در مورد شرایط اقساطی موسو خان ذکر نکرده است. بدیهی‌ست که مرحله اول در زمان ثبت‌نام، مرحله دوم مدتی پس از مرحله اول و مرحله سوم نیز در موعد تحویل خواهد بود. جزئیات طرح فروش سانگ یانگ موسو گرند خان را می‌توانید در ادامه نوشته دنبال کنید.

شرایط فروش ویژه سانگ یانگ موسو گرند خان

خودروسازی ایلیا در بخشنامه فروش مستقیم اشاره کرده است که متقاضیان ابتدا باید مبلغ 1 میلیاردو 540 میلیون تومان در مرحله اول (ثبت‌نام) پرداخت کرده و در دومین مرحله که 45 روز بعد است، مبلغ 900 میلیون تومان با یک فقره چک پرداخت می‌کند. مرحله سوم می‌ماند در زمان ارسال دعوتنامه که در این تاریخ خریداد مؤظف است تسویه حساب نماید.

شرایط فروش ویژه سانگ یانگ موسو گرند خان

قیمت سانگ یانگ موسو گرند خان 3 میلیاردو 190 میلیون تومان است و کل واریزی بر مبنای سه مرحله ذکر شده انجام می‌گیرد. در باب قیمت بالای این پیکاپ باید بگوییم که اگرچه قیمت خودرو در ایران شدیداً بالاست و خرید خودرو اصلاً صرفه اقتصادی ندارد، اما این خودرو یک پیکاپ باکیفیت کره‌ای است و با نمونه‌های چینی بازار توفیر دارد.

رنگ‌های درنظر گرفته شده  برای موسو خان سفید، بژ، خاکستری، مشکی، قرمز و سبز است و موعد تحویل آن نیز 90 روز کاری اعلام شده است.

شرایط فروش ویژه سانگ یانگ موسو گرند خان

متقاضیان برای ثبت‌نام و واریز وجه می‌بایست از امروز سه‌شنبه، 17 مهر لغایت پنجشنبه، 19 مهر 1403 به سایت رسمی صنایع خودروسازی ایلیا به نشانی https://ilia-auto.com/sale/ مراجعه کنید. دیگر جزئیات خودرو مانند مشخصات فنی موسو گرند خان را در بخشنامه زیر مشاهده کنید:

شرایط فروش ویژه سانگ یانگ موسو گرند خان

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط فروش موسو خان از برند کره‌ای سانگ‌یانگ چیست؟ آیا تاکنون نام عجیب این خودرو به گوشتان خورده است؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر