coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

سامسونگ: نسخه بتا One UI 7.0 هم برای توسعه دهندگان و هم برای کاربران در دسترس خواهد بود

غول فناوری کره‌ای قصد دارد نسخه بتا One UI 7.0 خود را به صورت عمومی منتشر کند. متاسفانه زمان عرضه رابط کاربری جدید سامسونگ همچنان نامعلوم است.

چند روز پیش کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ (SDC) برگزار شد. در جریان این رویداد سامسونگ توضیحاتی در خصوص ویژگی‌های رابط کاربری جدیدش ارائه داد. یکی دیگر از موضوعاتی که در این کنفرانس مطرح شد زمان انتشار نسخه بتا One UI 7.0 است.

راهنمای خرید تکراتو

نسخه بتا One UI 7.0 به صورت عمومی منتشر می‌شود

آنطور که مشخص است نسخه پایدار رابط کاربری جدید مبتنی بر اندروید 15 سامسونگ، سال 2025 همراه با گلکسی اس 25 پرچمدار از راه می‌رسد. سامسونگ پیش از این اعلام کرد بود که نسخه بتای رابط کاربری جدید فقط در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرد اما اکنون تصمیم گرفته آن را به صورت عمومی منتشر کند.

سامسونگ: نسخه بتا One UI 7.0 هم برای توسعه دهندگان و هم برای کاربران در دسترس خواهد بود

به گزارش sammobile، یکی‌از اعضای تیم One UI Beta در انجمن سامسونگ اعلام کرده که نسخه‌ی بتای One UI 7 فقط برای توسعه‌دهندگان نیست و به صورت عمومی عرضه می‌شود. گرچه به‌روزرسانی رابط کاربری جدید کمی زمان‌بر است اما سامسونگ قبل از پایان سال 2024 آن را منتشر می‌کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، زمان انتشار نسخه بتا One UI 7.0 ازطریق اپلیکیشن Samsung Members به کاربران اطلاع داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر