coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اشتراک‌گذاری آسان‌تر ریلزهای اینستاگرام در تردز در راه است

متا قابلیت جدیدی را برای افزودن به پلتفرم محبوبش تردز آزمایش می‌کند. اشتراک‌گذاری آسان‌تر ریلزهای اینستاگرام در تردز در راه است.

متا سعی دارد با افزودن قابلیت‌های جدیدتر، برنامه تردز را برای کاربران جذاب‌تر کند. اوایل فعالیت این برنامه، متا برای جذب کاربران بیشتر، برخی از ست‌های کاربران را در اینستاگرام و فیسبوک نشان می‌داد؛ اما برخی از کاربران علاقه‌ای به پیشنهاد پست‌های تردز، در سایر پلتفرم‌ها نداشتند. همین موضوع باعث شد که متا قابلیت جدیدی را ارائه بدهد که کاربران بتوانند این گزینه را غیرفعال کنند.

راهنمای خرید تکراتو

متا امکان اشتراک‌گذاری آسان‌تر ریلزهای اینستاگرام در تردز را برای کاربران فراهم کرد

بر اساس اعلام الساندرو پالوزی، محقق حوزه‌ی اپلیکیشن، متا قابلیت جدیدی را آزمایش می‌کند که امکان اشتراک‌گذاری آسان‌تر ریلزهای اینستاگرام در تردز را برای کاربران فراهم می‌کند. این ویژگی هم اکنون در اختیار تعدادی از کاربران قرار گرفته است.

اشتراک‌گذاری آسان‌تر ریلزهای اینستاگرام در تردز در راه است

اوایل سال جاری میلادی متا قابلیت جدیدی را در اینستاگرام و فیسبوک آزمایش کرد که به کاربران اجازه می‌داد پست‌های که در این پلتفرم‌ها منتشر می‌کنند را مستقیما به تردز هم اضافه کنند.

اکنون قابلیت جدید متا امکان اشتراک‌گذاری آسان‌تر ریلزهای اینستاگرام در تردز را فراهم کرده است. برای استفاده از این قابلیت کافیست، هنگام نگارش پست خود در تردز، روی دکمه‌ی اینستاگرام ضربه بزنید تا دنیایی از ریلزها جلوی شما ظاهر شود. پس از انتخاب ریلز موردنظرتان می‌توانید آن را با کاربران خود در تردز به اشتراک بگذارید.

تعداد زیادی از کاربران برای بازخورد بیشتر و افزایش تعامل خود با کاربران، پست‌ها و ریلزهای اینستاگرام را تردز منتشر می‌کنند. قابلیت جدید انجام این کار را برای کاربران ساده‌تر کرده است.

متا هم عرضه آزمایشی این قابلیت تایید کرده است.

بیشتر بخوانید:

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر