coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اعلام نرخ جدید کارشناسی خودرو ؛ افزایش نرخ

نرخ جدید کارشناسی خودرو اعلام شد. نرخ‌های جدید کارشناسی خودرو توسط اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تعیین شده است.

قبل از خرید خودرو یک سری پیش‌نیازها وجود دارد نیاز است که خریداد باید حتماً به آنها توجه داشته و جامه عمل بپوشاند. خرید خودور به خصوص در ایران چالش‌های فوق‌العاده دلهره‌آوری دارد و آنقدر دست در بازار زیاد است که به راحتی نمی‌توان خودرو سالم را از ناسالم تشخیص داد. برای اینکه بتوانیم حدقل یک خودرو سالم خریداری کنیم، باید حتماً به همراه فروشنده و خودرو به یکی از مراکز تشخیص رنگ مراجعه کرده و به اصطلاح کار را به کاردان پسپرید.

راهنمای خرید تکراتو

این اصلی‌ترین پیش‌نیاز خرید یک خودرو، به خصوص خودرو کارکرده است. اما باید توجه داشته باشید که کارشناسی خودرو شامل هزینه می‌شود. این هزینه طبق قانون برعهده خریدار است؛ اما قانون شرایطی را معین کرده که فروشنده و خریدار می‌توانند با یکدیگر تعامل کرده و هزینه را یکی از دو طرفین پرداخت کنند. به عنوان مثال فروشنده در صورتی که اطلاعات خودرو اعم از رنگ، شاسی‌های خودرو و دیگر موارد را به درستی به خریدار بدهد، این خریدار است که باید هزینه کارشناسی را بپردازد؛ اما اگر گفته‌های فروشنده درست نباشد، وی مؤظف است هزینه را خود بپردازد.

حال سؤال اینجاست که هزینه کارشناسی چقدر است؟ این مورد در هر شهر متفاوت بوده و باید به مراکز مراجعه کرد تا از قیمت‌ کارشناسی مطلع شوید. در این مطلب نرخ جدید کارشناسی خودرو  که توسط اتحادیه نمایشگاه‌داران تعیین شده است را به اطلاعتان می‌رسانیم.

نرخ جدید کارشناسی خودرو چیست؟

هزینه جدید کارشناسی خودرو که توسط اتحادیه نمایشگاه‌داران وضع شده، در یک جدول ویژه منتشر شده است. این هزینه در 9 بخش معین است و مربوط به حق‌الزحمه کارشناسان خودرو یا به اصطلاح کارشناسان رنگ و شاسی و بدنه است. در ادامه لیست جدید را مشاهده می‌کنید:

نرخ جدید کارشناسی خودرو چیست؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص نرخ‌های جدید کارشناسی خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر