coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شرایط فروش فوری کوییک GXR-L مهر 1403 [+ قیمت]

شرکت سایپا، شرایط فروش فوری کوییک GXR-L مهر 1403 را اعلام کرد. ثبت‌نام در این طرح بسیار محدود است و باید سریعاً مراحل طی شود.

سایپا در جدیدترین طرح فروش محصولاتش، به سراغ هاچ‌بک کوییک GXR-L رفته و این خودرو را با شرایط فروش فوق‌العاده به فروش می‌رساندعرضه خواهد کرد. طبق اعلام این شرکت، هیچ‌بک کوییک محدودیت‌هایی در ثبت‌نام دارد که متقاضیان باید به آنها توجه داشته باشند.

راهنمای خرید تکراتو

سایپا 2 هفته پیش هم شرایط فروش فوری این خودرو را با موعد تحویل 90 روزه اعلام کرده بود. در آن طرح متقاضیان مبلغ 391 میلیون و 320 هزار تومان در زمان ثبت‌نام پرداخت کرده و در لیست نهای تحویل قرار گرفتند.

اما طرح جدید کوییک GXR-L منتشر شده که طبق گفته سایپا ثبت‌نام از هفته آینده آغاز می‌شود. جزئیات شرایط فروش فوری کوییک GXR-L مهر 1403 را می‎‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.

شرایط فروش فوری کوییک GXR-L مهر 1403

گروه خودروسازی سایپا با هدف تنظیم بازار و تأمین نیاز متقاضیان خود، شرایط فروش ویژه‌ای را برای خودروی کوییک GXR-L در مهر 1403 اعلام کرده است. این طرح فروش در راستای توزیع مناسب محصولات پرتقاضا و همچنین بهره‌برداری از ظرفیت ایجاد شده از محل سهمیه مازاد جوانی جمعیت ارائه می‌شود. متقاضیان عادی علاقه‌مند به خرید خودرو کوییک GXR-L می‌توانند در این فرصت محدود ثبت‌نام کنند.

محدودیت‌های فروش کوییک GXR-L مهر 1403

زمان و نحوه ثبت‌نام

ثبت‌نام کوییک GXR-L از روز دوشنبه، 23 مهر 1403 رأس 10 صبح آغاز خواهد شد. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی فروش اینترنتی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com فرآیند ثبت‌نام خود را آغاز کنند. لازم به ذکر است که این طرح صرفاً از طریق همین سایت رسمی انجام می‌شود و مراجعه حضوری یا از طریق دیگر وب‌سایت‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود. همچنین سایپا گفته است که در صورت ثبت‌نام از منابع دیگر، این شرکت مسئولیت را متوحه متقاضی خواهد کرد.

محدودیت‌های فروش کوییک GXR-L مهر 1403

در این مرحله از فروش، شرایط و محدودیت‌های پیشین اعمال می‌شود. از جمله مهم‌ترین محدودیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اعمال قانون هر کد ملی یک خودرو (هر متقاضی می‌تواند تنها یک دستگاه خودرو ثبت‌نام کند.)
  • شماره تلفن همراه ثبت شده در سایت باید متعلق به فرد متقاضی باش
  • متقاضی نباید در 48 ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا و همچنین در 24 ماه گذشته از خودروسازان خصوصی، خودرویی خریداری کرده باشد

همچنین، این طرح شامل ظرفیت محدود است و اولویت با کسانی است که زودتر ثبت‌نام کنند.

شرایط فروش فوری کوییک GXR-L مهر 1403
شرایط فروش فوری کوییک GXR-L مهر 1403

نکات مهم

  1. قیمت خودرو: قیمت کوییک GXR-L برابر با 391 میلیون و 320 هزار تومان است
  2. زمان ثبت‌نام: شروع از ساعت 10 صبح، 23 مهر 1403 تا تکمیل ظرفیت
  3. وب‌سایت رسمی فروش: تنها از طریق saipa.iranecar.com.
  4. محدودیت کد ملی: هر کد ملی مجاز به خرید یک خودرو.
  5. ظرفیت محدود: ثبت‌نام در این طرح تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

اگر به دنبال خرید خودروی کوییک GXR-L هستید، این فرصت را از دست ندهید. ثبت‌نام سریع و به موقع می‌تواند شانس شما را برای بهره‌برداری از این طرح افزایش دهد. با توجه به محدودیت‌های اعمال‌شده و ظرفیت محدود، پیشنهاد می‌شود که متقاضیان پیش از موعد، اطلاعات و مدارک لازم را آماده کنند و در زمان مشخص شده اقدام به ثبت‌نام نمایند.

نکته مهم: سایپا هنوز بخشنامه‌ای برای فروش کوییک GXR-L منتشر نکرده است. پس قطعاً این خودروساز در چند روز آینده، بخشنامه رسمی این خودرو را منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما نسبت به طرح فروش جدید سایپا چیست؟ لطفاض نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر