coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شرایط فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو اعلام شد

شرایط فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو اعلام شد. در این طرح 4 خودرو برای فروش با دو موعد تحویل متفاوت عرضه شده است.

در جدیدترین طرح فروش مدیران خودرو، 3 محصول از مونتاژی‌های این شرکت از امروز امکان سفارش دارند. 3 خودرو حاضر شامل فونیکس FX پرمیوم، آریزو 8 اکسلنت و آریزو 6 پرو اکسلنت می‌شوند.

راهنمای خرید تکراتو

مدیران خودرو 4 هفته پیش طرح فروش اقساطی آریزو 8 اکسلنت را نیز که مشابه به این طرح بود، آغاز کرد و متقاضیان بسیاری برای خرید اقدام کردند. همچنین از 2 روز پیش قیمت جدید آریزو 8 در بازار خودرو کشور به به علت آغاز دور تحویل این خودرو به مشتریان، تا 150 میلیون تومان نسبت به مدل 1402 افزایش یافته است. این افزایش در سایت‌های آگهی به وضوح قابل مشاهده است.

شرایط فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو

مدیران خودرو از امروز چهارشنبه، 18 مهر 1403 بین ساعت 10 تا 10:30 دقیقه، ثبت‌نام برای 3 خودرو ذکر شده خود را آغاز می‌کند. متقضیانی که قصد خرید نقدی این خودروها را دارند، می‌بایست در هنگام ثبت‌نام کل مبلغ خودرو انتخابی خود را به حساب فروشنده پرداخت کند؛ همچنین متقاضیانی که شرایط اقساطی را انتخاب کرده، می‌بایست ابتدا مبلغ علی‌الحساب خودرو که یا 40 درصد یا 50 درصد یا 60 درصد مبلغ اصلی خودرو است را پرداخت کرده و سپس مابقی بهای خودرو را در اقساط مشخص پرداخت می‌کنند.

این طرح در دو قالب قروش عادی و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده است. پس تا حدودی تفاوت بین دو طرح وجود دارد.

موعد تحویل فونیکس FX پریمیوم 60 روز کاری و موعد تخویل آریزو 8 اکسلنت و آریزو 6 پرو اکسلنت نیز 90 روز کاری اعلام شده است. جزئیات دیگر طرح را می‌توانید در بخشنانه زیر بخوانید:

شرایط فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش 3 محصول مدیران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر