راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اطلاعیه جدید واردات خودرو جانبازان [+ جزئیات]

سازمان توسعه تجارت در اطلاعیه‌ای، فراخوان واردات خودرو جانبازان را صادر کرد. بدین‌ترتیب شرکت‌های می‌توانند روند واردات خودرو را انجام دهند.

از سال گذشته واردات خودرو جانبازان در سامانه مخصوص این خودروها آغاز شد. در این دوره از برنامه واردات، جانبازان بالای 50 درصد می‌توانند برای وارد کردن یک دستگاه خودرو به ایران به صورت انفرادی اقدام کنند.

راهنمای خرید تکراتو

پس از آن طرح‌های فروش خودروهای وارداتی جانبازان در سامانه مخصوص فعال و جانبازان در نوبت‌های مشخص شروع به ثبت‌نام کردند. در چندین مرحله ثبت‌نام، دیدیم که تمامی خودروهای ثبت‌نام شده از دسته خودروهای لوکس و از برندهای معتبری همچون مرسدس بنز، BMW، فولکس‌واگن و غیره بودند.

چندی پیش این سامانه پس چندماه خاموشی دوباره فعال شد و جانبازانی که پیش‌تر ثبت‌نام کرده و به هر نحوی انصراف دادند، دوباره امکان ثبت‌نام را داشتند. حال در اطلاعیه جدید واردات خودرو، سازمان توسعه تجارت گفته است که شرکت‌های واردکننده می‌تونند روند واردات را آغاز کنند.

واردات خودرو جانبازان آغاز شد

به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ با پیگیری‌های مستمر، سازمان توسعه تجارت ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شرکت‌های منتخب این سازمان از روز شنبه ۲۱ مهرماه به صورت تدریجی نسبت به انجام فرایند واردات خودروی جانبازان مشمول جهت عقد قرارداد اقدام می‌کنند.

واردات خودرو جانبازان آغاز شد

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

«با عنایت به مکاتبه واصله از سازمان توسعه تجارت ایران به شماره ۳۷۰۲۰۸۶ مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۷ در ارتباط با ادامه فرایند واردات خودروی جانبازان مشمول از طریق شرکت‌های واردکننده مقرر گردید شرکت‌های منتخب آن سازمان از روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۱ به صورت تدریجی نسبت به فراخوان جانبازان معزز جهت عقد قرارداد اقدام نمایند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آغاز واردت حودروهای جانبازارن چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر