راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تصویر منتشر شده از آیفون اس‌ای 4 نشان از تک دوربینه بودن آن دارد

یکی از افشاگران معروف اپل، تصاویر جدیدی منتشر کرده که جزییات جدیدی از آیفون اس‌ای 4 را به کاربران نشان می‌دهد. برای آشنایی با مشخصات این گوشی هوشمند با ماه همراه باشید.

سانی دیکسون، یکی از افشاگران معروف اپل تصاویر جدیدی آیفون اس‌ای 4 با کاربران به اشتراک گذاشته است. آنطور که گزارش‌ها می‌گویند، ارزان‌ترین آیفون اپل بهار 2025 معرفی خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

این تصاویر که در واقع قاب این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد، خبر از تک دوربینه بودن آن می‌دهد. انتظار می‌رود آیفون جدید اپل از شاسی آیفون 14 استفاده کند؛ اما به‌ نظر می‌رسد از نظر طراحی تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر دارند. بنابراین منتظر دوربین فوق‌عریض نباشید.

تصویر منتشر شده از آیفون اس‌ای 4 نشان از تک دوربینه بودن آن دارد

البته خوشبختانه احتمالا اپل، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی آیفون 15 را به آیفون اس‌ای 4 خود اضافه می‌کند. همانطور که گفته شد اس ای جدید اپل یک دوربین دارد اما به‌کارگیری یک ترفند نرم‌افزاری، باعث شده کاربران دو سطح بزرگ‌نمایی یک و دو برابری داشته باشند.

شایعات قبلی ادعا می‌کردند که دکمه‌‌های فیزیکی اکشن و کمرا در آیفون جدید وجود خواهند داشت؛ اما تصاویر لو رفته جدید، چنین چیزی را نشان نمی‌دهد در عوض به ما می‌گوید که پای اسلایدر میوت در میان است.

از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به نمایشگر اولد 6٫1 اینچی و درگاه USB-C و فیس آی‌دی اشاره کرد. ارزان‌ترین آیفون اپل احتمالا با قیمت حدودی 500 دلار وارد بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر