راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

فروش فوق العاده 3 محصول MVM با شرایط اقساطی متنوع [+ جزئیات طرح عادی و خودروهای فرسوده]

فروش فوق العاده 3 محصول MVM با شرایط اقساطی متنوع آغاز شد. مدیران خودرو برای این طرح دو شرایط نقدی و اقساطی درنظر گرفته است.

در کنار تمامی طرح‌های فروشی که تاکنون و به خصوص در چندمدت اخیر از مدیران خودرو دیده‌ایم، طرح فروش فوق العاده 3 محصول MVM با شرایط اقساطی متنوع شاید جذاب‌ترین آنها باشد. مونتاژکار ایرانی در شرایط فروش محصولات ام وی ام ذکر کرده که 3 محصول از این برند را به صورت نقدی و اقساطی عرضه کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

نکته‌ای که در این طرح وجود دارد، امکان نام‌نویسی هرسه خودرو برای متقاضیان عادی و جایگزینی خودروهای فرسوده است. بدین ترتیب متقاضیان عادی و جایگزینی باید بدانند تعداد مشخص شده‌ای خودرو برای هرکدام درنظر گرفته شده است. به عنوان مثال برای MVM X22 پرو MT که فقط به صورت نقدی قابل سفارش است، 1500 دستگاه به متقاضیان عادی سهمیه اختصاص یافته و تعداد 525 دستگاه نیز به متقاضیان خودروهای فرسوده اختصاص دارد. در ادامه مطلب با جزئیات شرایط فروش محصولات مدیران خودرو همراه ما باشید.

فروش فوق العاده 3 محصول MVM با شرایط اقساطی متنوع

مدیران خودرو از ساعتی پیش (ساعت 10) ثبت‌نام 3 محصول از برند MVM شامل X22 پرو MT، آریزو 5 IE FL و X55 پرو IE را آغاز کرده است. براین اساس، متقاضیان عادی و خودروهای فرسوده باید به نمایندگی‌های مجاز فروش مدیران خودرو در سراسر کشور مراجعه کرده و ثبت سفارش کنند.

هرسه خودرو امکان خرید به صورت نقدی را دارند؛ اما برخلاف ایکس 22 پرو، آریزو 5 IE FL و X55 پرو IE را می‌توان به صورت اقساطی سفارش داد.

شرایط و برنامه فروش 3 محصول مدیران خودرو در بخشنامه فروش زیر قابل مشاهده است:

فروش فوق العاده 3 محصول MVM با شرایط اقساطی متنوع

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش محصولات مدیران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر