راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

پوکو تائید کرد که بزودی تمامی وب‌سایت‌هایش را تعطیل می‌کند

پوکو قصد دارد محصولاتش را در وب‌سایت شیائومی به نمایش بگذارد. گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که وب‌سایت‌های پوکو از 11 دی ماه تعطیل خواهند شد.

آنطور که مشخص است پوکو تصمیم عجیبی گرفته است. gizmochina، گزارش جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد از تاریخ 31 دسامبر 2024 (11 دی 1403) وب‌سایت‌های پوکو تعطیل می‌شوند. پوکو از سال 2020 به عنوان یک برند مستقل کار خود را آغاز کرد. البته هیچگاه چنین امری محقق نشد چراکه اکثر محصولات این برند نسخه‌ی ری‌برندشده‌ای از گوشی‌های ردمی و شیائومی بودند.

راهنمای خرید تکراتو

وب‌سایت‌های پوکو از 11 دی ماه تعطیل خواهند شد

تصمیم جدید این برند به تعطیلی تمامی زیرمجموعه‌های دامنه‌ی po.co، شامل وب‌سایت جهانی و وب‌سایت‌های منطقه‌ای، منجر می‌شود. شیائومی همیشه به استقلال و تمایز میان زیربرندهای خود یعنی ردمی و پوکو تاکید ویژه‌ای دارد؛ اما دلیل اینکه چرا اکنون چنین تصمیمی را گرفته، هنوز مشخص نیست.

وب‌سایت‌های پوکو از 11 دی ماه تعطیل خواهند شد

به هرحال از این پس تمام فعالیت‌های پوکو با شیائومی ادغام می‌شود. این بدان معناست که از تاریخ 11 دی تمامی خدمات پشتیبانی مشتری، محصولات موجود و خدمات فعلی به‌طور یکپارچه به وب‌سایت‌های رسمی شیائومی (mi.com/global) منتقل خواهند شد.

البته پوکو به مشتریان خود قول داده که هیچ تغییری در تجربه کاربری آنها ایجاد نخواهد شد و تمامی امتیازات، فعالیت‌ها، سوابق سفارش و نظرات کاربران به وب‌سایت شیائومی منتقل خواهند شد. فرآیند ادغام وب‌سایت‌های پوکو از تاریخ 21 اکتبر (30 مهر) شروع می‌شود. این تصمیم بر اپلیکیشن مستقل Poco Store نیز تاثیر گذاشته و پس از تاریخ مقرر از دسترس خارج می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر