راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

انتشار بخشنامه فروش کوییک GXR-L ؛ زمان ثبت‌نام کوییک [+ شرایط و قیمت]

سایپا ساعتی پیش بخشنامه فروش کوییک GXR-L را منتشر کرد. متقاضیان برای شرکت در این طرح لازم است شرایط خاص سایپا را دارا باشند. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

3 روز پیش شرایط فروش کوییک GXR-L را به اطلاعتان رساندیم. سایپا در جزئیات این طرح فروش گفت که ثبت‌نام کوییک GXR-L از محل مازاد طرح جوانی جمعیت و بسیار محدود است. پس این طرح فقط ویژه متقاضیان عادی بوده و سهمیه تخصیص یافته فقط به این افراد خواهد رسید.

راهنمای خرید تکراتو

باوجود اینکه خبر طرح فروش سایپا وایرال شد، اما این طرح فاقد بخشنامه بود و آنطور به ذهن مخاطبین می‌رسد که انگار طرحی در کار نیست. اما دومین خودروساز برتر کشور ساعتی پیش بخشنامه فروش کوییک GXR-L را منتشر کرد و مشخص شد که این خودرو با همان موعد تحویل 3 ماهه و با رنگ‌هایی متنوع عرضه خواهد شد. ضمناً در شرایط فروش کوییک جدید گفتیم که نام‌نویسی برای این خودرو دارای محدودیت‌هایی است که متقاضیان می‌بایست از آنها اطلاع داشته باشند.

بخشنامه فروش کوییک GXR-L

سایپا از روز دوشنبه، 23 مهر 1403 تا تکمیل ظرفیت ثبت‌نام برای این طرح را آغاز می‌کند. متقاضیان توجه کنند که ظرفیت فروش بسیار پایین است؛ پس توصیه می‌کنیم ابتدا قبل از فرا رسیدن روز ثبت‌نام، به سایت فروش محصولات سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/ مراجعه کرده و اطلاعات خود را وارد یا در صورت وجود مشکل یا نادرست بودن اطلاعات، آن را ویرایش کنید؛ سپس به محض آغاز ثبت‌نام، سریعاً مراحل ثبت‌نام و واریز وجه را انجام دهید.

قبلاً هم گفتیم که تنها سایت مرجع ثبت‌نام محصولات سایپا، لینک بالاست؛ چنانچه متقاضیان از درگاه‌های دیگر اقدام به ثبت‌نام کنند، مسئولیت هرگونه اتفاق به گردن فرد متقاضی است.

بخشنامه فروش کوییک GXR-L

شرایط بخشنامه فروش کوییک GXR-L

در این مرحله از فروش، شرایط و محدودیت‌های پیشین اعمال می‌شود. از جمله مهم‌ترین محدودیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اعمال قانون هر کد ملی یک خودرو (هر متقاضی می‌تواند تنها یک دستگاه خودرو ثبت‌نام کند.)
  • شماره تلفن همراه ثبت شده در سایت باید متعلق به فرد متقاضی باش
  • متقاضی نباید در 48 ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا و همچنین در 24 ماه گذشته از خودروسازان خصوصی، خودرویی خریداری کرده باشد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش کوییک GXR-L چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر