راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شیائومی و TCL برای ساخت نمایشگر ردمی K80 با یکدیگر همکاری می‌کنند

همانطور که می‌دانید خانواده جدید ردمی K80 قرار است به‌زودی از راه برسد. شیائومی برای ساخت نمایشگر ردمی K80 همکاری جدیدی را با TCL آغاز کرده است.

تاکنون نام خانواده جدید ردمیK80 در گزارش‌های متعددی آمده است. اکنون xiaomitime، گزارشی منتشر کرده که علاوه بر اعلام خبر همکاری جدید شیائومی، برخی از مشخصات ردمی K80 را با کاربران به اشتراک گذاشته است.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات ردمی K80

خانواده جدید ردمی قرار است ماه نوامبر (آبان و آذر)، با نمایشگر اولد ساخت TCL، پردازنده‌ی اسنپدراگون 8 نسل 3 و رابط کاربری HyperOS معرفی شوند.

شیائومی و TCL برای ساخت نمایشگر ردمی K80 با یکدیگر همکاری می‌کنند

البته مدل پرو این مجموعه قرار است به تراشه قدرتمندتر کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز شود. همچنین مشخص شد که ردمی کا80 پرو یک باتری عظیم 6,000 میلی آمپر ساعتی را با خود به همراه می‌آورد که پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسل قبلی محسوب می‌شود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده هر کدام از اعضای ردمی کا80 نام مخصوص به خود را دارند. به‌طور مثال  K80 با کدنام zorn و شماره‌مدل O11 و ردمی K80Pro با کدنام miro و شماره‌مدل O11U به‌صورت داخلی شناخته می‌شوند.

متاسفانه هنوز جزییات و قیمت این محصولات اعلام نشده و برای آگاهی از آنها باید تا عرضه رسمی منتظر بمانیم. البته روز گذشته گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد سری ردمی K80 از نسل قبلی خود گران‌تر است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر