راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

حمید رسایی به عنوان رئیس کمیته هنر، رسانه و فضای مجازی منصوب شد

بر اساس اعلام سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، در جریان جلسه کمیسیون فرهنگی، حمید رسایی به ریاست کمیته هنر، رسانه و فضای مجازی دولت دوازدهم منصوب شد.

جلسه کمیسیون فرهنگی عصر سه‌شنبه (17 مهر)  برگزار شد. به گزارش تجارت نیوز، احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، اعلام کرد که حمید رسایی به ریاست کمیته هنر، رسانه و فضای مجازی دولت دوازدهم منصوب شده است.

راهنمای خرید تکراتو

حمید رسایی به عنوان رئیس کمیته هنر، رسانه و فضای مجازی منصوب شد

او در تشریح نشست برگزار شده گفت:

جلسه کمیسیون با سه دستور کار پیگیری شد، دستور اول تعیین رسای کمیته‌های تخصصی کمیسیون بود و در جریان این جلسه امیرحسین بانکی‌پور به عنوان رئیس «کمیته خانواده، جمعیت و زنان»، «حمید رسایی» به عنوان رئیس «کمیته هنر، رسانه و فضای مجازی»، اسماعیل سیاوشی به عنوان رئیس کمیته ارشاد و تبلیغات اسلامی، امیرحسین ثابتی به عنوان رئیس کمیته دیپلماسی فرهنگی، محمد میرزایی به عنوان رئیس کمیته میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، و احمد راستینه به عنوان رئیس کمیته ورزش و جوانان انتخاب شدند.

حمید رسایی به عنوان رئیس کمیته هنر، رسانه و فضای مجازی منصوب شد

حمید رسایی یکی از اعضای کمیته میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کمیسیون فرهنگی، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس نیز هست. او یکی از افرادی بود که با انتصاب ستار هاشمی به عنوان وزیر ارتباطات مخالفت کرد. او عقیده دارد هدف شبکه‌های اجتماعی خارجی عرصه شناختی کشور و تخریب ذهن جوانان و نوجوانان است و هاشمی برنامه جامعی برای مقابله با این موضوعات ندارد.

رسایی مردادماه امسال در صحن علنی مجلس اعلام کرد: «سیاست‌های ما [درباره فیلترینگ] پذیرفته نمی‌شود، چراکه در کشور ما سیاست شترمرغی حاکم است؛ ما نه فیلتر می‌کنیم و نه فیلتر نمی‌کنیم، اگر نمی‌توانید کامل فیلتر کنید، فیلتر را بردارید.»

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر